English

رئیس پلیس راهور استان مازندران:

فعال شدن ۸۰ دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلفات در محور‌های مواصلاتی مازندران

سرهنگ مهدی باقری از فعال شدن ۸۰ دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلفات در معابر عمومی و محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

فعال شدن ۸۰ دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلفات در  محور‌های مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی مازندران، گفت: هر سال آغاز تابستان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور برای استفاده از مواهب الهی و خدادادی با عبور از محور‌های مواصلاتی استان و همچنین برای سفر زیارتی مشهد مقدس وارد استان مازندران می‌شوند.

وی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و همزمانی آن با پایان آزمون مدارس و مراکز آموزشی پیش بینی کرد حجم سنگینی از مسافران و خودرو‌ها را در محور‌های مواصلاتی و شهر‌های استان در تعطیلات عید فطر شاهد باشیم.

سرهنگ باقری با اشاره به شعار پرهیز از خطر، آرامش در سفر گفت: طرح ترافیکی تابستان با هدف افزایش ایمنی و بهره مندی مطلوب برای آحاد مردم به ویژه مسافران آغاز خواهیم کرد.

وی به اقدامات پلیس راهور در راستای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و اجتماعی در این طرح اشاره کرد و افزود: برخورد با شیشه‌های دودی، آلودگی صوتی، و برخورد با رانندگان متخلف ازجمله این اقدامات است.

رئیس پلیس راهور مازندران خط قرمز پلیس را تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، تک چرخ زدن راکبان موتورسیکلت و حرکات مارپیچ اعلام کرد و افزود: پلیس ضمن توقیف خودرو، رانندگان متخلف را به مرجع قضائی معرفی خواهد کرد.

سرهنگ باقری از فعال شدن ۸۰ دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلفات در معابر عمومی و محور‌های مواصلاتی خبر داد و افزود: ۲۶ درصد حوادث رانندگی در تابستان سال گذشته اتفاق افتاده است و در خردادماه سال جاری شاهد کاهش ۶۳ درصدی حوادث رانندگی بوده ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه