English

سلامت وشادابی مسافران را در سواحل فراهم کنیم

مدیرکل حوزه ریاست سازمان تعزیرات حکومتی گفت: موضوع سواحل و سالمسازی آن یک پروژه ملی است و باید سلامت و شادابی را برای مسافران فراهم کرد.

سلامت وشادابی مسافران را در سواحل فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری موج،علیرضا مرآتی  در جلسه ستاد ساماندهی طرح‌های دریای مازندران ویژه سال ۹۶ اظهار کرد: موضوع سواحل و اجرای طرح سالم‌سازی آن‌یک پروژه ملی است که در اجرا و بهینه‌سازی این پروژه ملی تنها گذاشتن یک استان به‌حق نیست و وظیفه مرکزنشینان سنگین‌تر است.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان تعزیرات حکومتی، بابیان اینکه در این جلسه همه برنامه‌های ستاد  سالم‌سازی سواحل بنا دارد سفری بدون حادثه، رقم بخورد وزنده ماندن ، سلامت بودن و شادمان ماندن مسافران در بازگشت به مبدأ از اهداف این جلسات و نشست‌ها است ، ادامه داد:سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به شرح وظایفی که دارد در حفظ  و ایجاد سلامتی و شادابی مردم و مسافران می‌تواند کمک‌کار و اثرگذار باشد زیرا نظارت درست بر امور بهداشتی، اغذیه، رستوران‌های بین‌راهی ، واحدهای اقامتی و سایر تأسیسات که از وظایف ما است زمینه سلامت و شادابی را برای همه فراهم می‌کند.

مرآتی با ابراز رضایت از عملکرد سازمان تعزیرات مازندران و بابیان اینکه با بررسی که انجام شد آمار پرونده‌های رسیده و مختومه در این سازمان بالانس است ، افزود: آمار پرونده‌های گران‌فروشی سازمان تعزیرات مازندران چهار هزار و ۳۰۰ مورد، پرونده‌های کم‌فروشی ۸۰۰مورد و ۶۰۰ مورد هم پرونده‌های بهداشتی بوده است که همه آن‌ها رسیدگی شده و پروندهٔ مانده‌ای ندارند.

وی، بابیان اینکه ما  علاقه‌مندیم همه کارها بدون نیاز به پرونده‌سازی  و جریمه پیش برود و تخلفی صورت نگیرد، گفت: ضریب اشغال پست در تعزیرات استان بالاترین ضریب کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی