English

مدیرعامل ایران خودروی مازندران خبرداد:

آغاز اجرای پروژه های طرح توسعه فنی، کیفی و لجستیکی شرکت ایران خوردوی مازندران

حسینی نژاد اظهار داشت: اجرای پروژه های طرح توسعه فنی، کیفی و لجستیکی شرکت ایران خوردوی مازندران که مجوز آن توسط گروه صنعتی ایران خودرو در سال گذشته صادرگردید، آغاز شد.

آغاز اجرای پروژه های طرح توسعه فنی، کیفی و لجستیکی شرکت ایران خوردوی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر عامل شرکت ایران خودروی مازندران در گفت و گویی بیان داشت: مجوز  این پروژه در سه بخش ابنیه ای، تجهیزاتی و توسعه خطوط تولید با سرمایه گذاری جدید در سال گذشته از ستاد عالی پروژه های ایران خودرو با مبلغ سرمایه گذاری ١٧٠ میلیارد ریال دریافت شد و با مشارکت شرکت ایران خودرو و شرکتهای ایسیکو و سازه و ساختمان ایرانیان که از شرکتهای زیرمجموعه ایران خودرو میباشند و شرکتهای محلی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه در کنار خرید تجهیزات به خصوص در حوزه ی کیفی و تغییرات در خط تولید اظهار داشت: ساخت سالن انبار به متراژ 4500 متر مربع، ساخت سالن تکمیل کاری در حدود 3 هزار متر مربع ، افزایش 7  هزار مترمربع پارکینگ و اضافه شدن حدود 500 متر به فضای قسمت pdi (بررسی نهایی خودرو) از جمله طرح های ما در بحث توسعه فنی، کیفی و لجستیکی می باشد.

وی افزود: موافقت گروه صنعتی ایران خودرو  با این سرمایه گذاری  و اجرای این طرح ها یک اتفاق خوبی است که پس از سال ها در استان مازندران و شهر بابل رخ داده است و مطمئنا نوید روزهای بسیار بهتری را برای صنعت خودروسازی و قطعه سازی استان مازندران میدهد چرا که با این سرمایه گذاری شاهد ارتقاء بیشتر کیفیت محصولات ، افزایش تولید و اشتغالزائی بیشتر خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت ایران خودروی مازندران مدت زمان  بهره برداری این پروژه را حدود 13 ماه ذکر کرد .

لازم بذکر است شرکت ایران خودروی مازندران هم اکنون روزانه یکصدوچهل دستگاه خودرو تولید مینماید که این آمار در سال گذشته روزانه ١٢٠ دستگاه بوده که افزایش چشمگیر تولید در این سالها و سودده بودن این مجموعه تأثیر بسزائی در صدور مجوز توسط ایران خودرو داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه