English

سکان هدایت تیم خونه به خونه در دست سرمربی تیم امید

حسین رحمانی سرمربی تیم فوتبال امید باشگاه خونه به خونه مازندران که به همراه این تیم در 2 سال گذشته قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور را کسب کرد ، به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه در رقابت های لیگ دسته یک باشگاههای کشور انتخاب شده است.

سکان هدایت تیم خونه به خونه در دست سرمربی تیم امید

به گزارش خبرگزاری موج،سخنگوی باشگاه خونه به خونه گفت: مالکان باشگاه در باره ادامه تیمداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور به تصمیم رسیدند و بر همین اساس هم حسین رحمانی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.

محمد نعمتی افزود : رحمانی در دو فصل متوالی گذشته موفق شد همراه با تیم امید خونه به خونه قهرمان لیگ دسته اول و لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور شود و از این لحاظ کارنامه درخشانی در باشگاه خونه به خونه دارد.

وی ادامه داد: این مربی چهار سال پیش نیز در صعود تیم بزرگسالان خونه به خونه از لیگ دسته سه به لیگ دسته دوم نقشی ارزنده ایفاء کرد.

مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران گفت : رحمانی حدود 15 بازیکن تیم امید خونه به خونه را به تیم بزرگسالان فرا خوانده است تا از این تیم به عنوان جوان ترین تیم فصل جدید لیگ یک فوتبال کشور یاد شود.

وی بیان داشت: نخستین تمرین تیم فوتبال خونه به خونه برای فصل پیش رو مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با حضور رحمانی ، دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد.

تیم خونه به خونه یکی از 2 تیم مازندرانی حاضر در رقابت های لیگ دسته اول در 2 سال گذشته بود که با وجود شایستگی برای حضور در لیگ برتر ، به دلیل تغییر و تحول در کادر فنی در دقیقه 90 نتوانست به سوپر لیگ فوتبال ایران راه پیدا کند.

در رقابت های لیگ دسته یک 18 تیم حضور دارند که در پایان رقابت های نفسگیر 2 تیم به رقابت های لیگ برتر راه پیدا می کنند.

در فصل گذشته تیم سپیدرود رشت و پارس جم بوشهر به این رقابت ها راه یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه