English

۳ هزار دانشجوی مازندرانی به مناطق محروم اعزام می شوند

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران گفت: امسال بیش از 3 هزار نفر در قالب اردوی جهادی به مناطق محروم استان مازندران اعزام می شوند.

3 هزار دانشجوی مازندرانی به مناطق محروم اعزام می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، شهرام نوری اظهار کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل انقلابی مدافع ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی مازندران بیش از 180 رده در شهرستان های این استان دارد، تصریح کرد: با تلاش دانشجویان انقلابی و ولایی، بسیج دانشجویی مازندران جزء نهادهای برتر کشوری شناخته شده است به طوری که امروز در تمام دانشگاه ها حضور فعال و تاثیرگذار دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با اشاره به اینکه هدف این رده از بسیج تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی معرفی کرد و خاطرنشان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب سخنرانی مطالبه گرایانه دانشجویان در نماز جمعه است که این مهم را از نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستاریم.

نوری به اردوهای جهادی بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 3 هزار نفر در قالب اردوی جهادی به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

وی در مورد فعالیت گروه های جهادی دانشجویی گفت: فعالیت های عمرانی، بهداشت و درمان،  اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی در دستور کار دانشجویان جهادی برای محرومیت زدایی از مناطق محروم قرار دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران  گفت: دانشجویان جهادی مازندران هر سال در زمان تعطیلات عید در مناطق محروم استان های خوزستان و هرمزگان نیز حضور می‌یابند.

وی به حضور دانشجویان جهادی در قرارگاه پیشرفت و آبادنی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه که با هدف محرومیت زدایی در 104 روستای سه شهرستان تنکابن، بهشهر و ساری ایجاد شده است از حضور و فعالیت موثر دانشجویان بهره می‌برد.

نوری هدف از اردوهای جهادی را خودسازی دانشجویان دانست و تصریح کرد: می خواهیم دانشجویان در مناطق محروم حضور یابند تا فردا که به جایگاهی رسیدند بتوانند درد مردم نیازمند را درک کرده باشند به یاری آنان بشتابند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران افزود: امیدواریم این اردوها در تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه