English

هیچ‌ فردی نمی‌تواند باشگاه نساجی را از مازندران خارج کند

یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران گفت: نساجی، باشگاهی ریشه‌دار و قدیمی است که در زندگی روزمره مردم قائم‌شهر ریشه دوانده و اعتقاد دارم هیچ‌ فردی حتی اگر بخواهد هم نمی‌تواند به این موضوع که این باشگاه را از مازندران و قائم‌شهر خارج کند، فکر کند.

هیچ‌ فردی نمی‌تواند باشگاه نساجی را از مازندران خارج کند

به گزارش خبرگزاری موج،فرهاد صنیعی‌فر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال تمام عزم خود را جزم کرده‌ایم تا با فراهم کردن تمامی امکاناتی که یک تیم برای صعود به آن نیاز دارد، آرزوی 24 ساله هواداران را برآورده کنیم، اظهار کرد: به همین منظور، فعلاً تصمیم گرفتیم که تمرینات را در تهران پیگیری کنیم تا کمی از حواشی ابتدای فصل که در سال‌های گذشته برای تیم رخ داده و از طریق هواداران واقعی نساجی به گوش ما رسیده کم شود ولی هر روز امکان دارد با بررسی شرایط، تمرینات را به قائم‌شهر انتقال دهیم.

وی افزود: نساجی، باشگاهی ریشه‌دار و قدیمی است که در زندگی روزمره مردم قائم‌شهر ریشه دوانده و اعتقاد دارم هیچ‌ فردی حتی اگر بخواهد هم نمی‌تواند به این موضوع که این باشگاه را از استان مازندران و شهرستان قائم‌شهر خارج کند، فکر کند.

یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: در قرارداد هیچ مربی یا بازیکنی قید نشده که همه تمرینات در تهران برگزار می‌شود و هر زمان که احساس کنیم شرایط برای انتقال تمرینات به قائم‌شهر آماده است، این کار را انجام می‌دهیم.

صنیعی‌فر با بیان اینکه نساجی متعلق به مردم مازندران، به‌ویژه جوانان قائم‌شهر است، اظهار کرد: از همه آنها می‌خواهم که به ما اعتماد کنند چراکه اعتماد طرفین به هم از نخستین شروط موفقیت است.

این مسؤول ادامه داد: معتقدم نساجی بدون هوادارانش معنایی ندارد و شور و اشتیاق هواداران نساجی یکی از ویژگی‌هایی بود که مرا به سرمایه‌گذاری در این باشگاه ترغیب کرد.

وی در پایان به خریدهای خوب نساجی برای فصل جدید اشاره کرد و گفت: تاکنون امیری( مدیرعامل باشگاه) بازیکنان خوبی را جذب کرده و از همین جا به هواداران این نوید را می‌دهم که در چند روز آینده بازیکنانی به جمع ما اضافه خواهند شد که از بهترین‌های پست خود در چند سال اخیر بوده و بسیاری از باشگاه‌ها آرزوی به خدمت گرفتن آنها را دارند ولی برای رسیدن به خواسته‌ها، هواداران باید صبور باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه