English

طلای جایزه بزرگ گرجستان بر گردن کشتی‎گیر مازندرانی

رقابت های بین المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان موسوم به جام بالاوادزه و کارتوزیا در دو رشته آزاد و فرنگی خردادماه در شهر تفلیس برگزار شد.

طلای جایزه بزرگ گرجستان بر گردن کشتی‎گیر مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج، در روز نخست این رقابت ها و در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد، مجتبی گلیج از تنکابن با غلبه بر کشتی گیرانی از کشورهای گرجستان و ترکیه راهی دیدار فینال شد.

دارنده مدال طلای جوانان جهان روسیه 2015 در مسابقه نهایی مقابل "سلیمان کاردنیز" از ترکیه به برتری دست یافت و موفق به دریافت گردن آویز طلا و کسب عنوان نخست این وزن شد.

روح اله امین شکوهی رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن با اشاره به کسب دو مدال طلا و چهار برنز توسط نمایندگان کشورمان در این رقابتها خاطرنشان کرد: مجتبی گلیج برای اولین بار در رقابت‌های قهرمانی کشتی در وزن 97 کیلو شرکت کرده و این وزن تازه گلیج بوده که به صلاحدید مربیان صورت گرفته و موفقیت آمیز بوده است.

وی با بیان اینکه خواستگاه ورزش کشتی استان مازندران است در ادامه افزود: ما در زمینه گسترش این رشته ورزشی در سطح شهرستان مشکلی نداشته و حتی در چندین دوره نیز میزبان برگزاری رقابتهای کشتی جام بین المللی دهه فجر بوده ایم.

شکوهی با اشاره به شروع تعطیلات تابستان در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان تنکابن با دارا بودن بیش از 45 باشگاه خصوصی، 25 سالن ورزشی، 4 استخر مدرن و امکانات ورزشی و رفاهی دیگر برنامه های متنوعی برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به رشته های ورزشی مختلف در جهت پرکردن اوقات فراغت آنها سازماندهی کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه