English

ارائه مشوق های دولتی برای افزایش اشتغال در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با توجه به ارائه مشوق های بسیار مناسب دولت برای واحدهای پذیرنده امیدواریم در آینده بتوانیم شاهد ایجاد اشتغال پایدار در استان باشیم.

ارائه مشوق های دولتی برای افزایش اشتغال در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، کامران اصغری بیان داشت: با توجه به تاکیدهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار مازندران، به دنبال اجرای بسیار خوب طرح کارورزی در مازندران هستیم و نتیجه آن برای فارغ التحصیلان دانشگاهی مثبت ارزیابی می شود.

وی با اشاره به استقبال فارغ التحصیلان از این طرح، تصریح کرد: افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار یکی از اهداف مهم این طرح در سطح کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در جوانان خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان یکی دیگر از اهداف مهم این طرح است که باید جوانان با آموزش در محیط واقعی کسب و کار و دیدن نمونه طرح ها و کسب و کارهای کارآفرینانه به سمت و سوی کارآفرینی پیش روند.

اصغری گفت: با توجه به ارائه مشوق های بسیار مناسب دولت برای واحدهای پذیرنده امیدواریم در آینده بتوانیم شاهد ایجاد اشتغال پایدار در استان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه