English

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان طی روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج،سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 24 خرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای ، چالوس، هراز، سوادکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی بیان کرد: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 2 بعدازظهر جمعه 26خردادماه تا ساعت یک بامداد شنبه 27 خردادماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 بامداد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

قدمی، خاطرنشان کرد: در محور هراز تردد تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه 24 خردادماه و  از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 جمعه 26 خردادماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه