English

حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بیان داشت : زیبا سازی و حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد.

حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد

به گزارش خبرگزاری موج،احمد آفرین محمد زاده  اظهار داشت : توسعه حوزه حمل و نقل در مازندران می تواند در جذب گردشگر و توریست و همچنین اشتغال زایی جوانان غیور سهم بسزایی ایفا نموده ، از این رو باید تمامی دستگاه ها در این بخش نسبت به پیشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.

وی فرهنگ سازی عمومی برای پاکسازی و زیباسازی حریم راهها را برای ایجاد بستر مناسب در محورهای استان بسیار مثمرثمر دانست و یاد آور شد : مازندران با توجه به شرایط جغرافیایی خود همه ساله پذیرای هزاران گردشگر و مسافر بوده ، از این رو نباید در چنین استانی شاهد بی نظمی و اختلال در سطح محورها و حاشیه راههای آن باشیم.

 محمدزاده ساماندهی فضای سبز و حفظ حریم را در سطح محورها از ضروریات اجرایی در مازندران نام برد و تصریح کرد: ما باید با تمام توان و با استفاده از تجارب متخصصین در این امر بکوشیم تا جاده هایی ایمن و زیبا را برای هموطنان و مردم ولایتمدار استان ایجاد نماییم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به عملیات راهداری تابستانی اشاره و تصریح نمود : این اداره کل در آستانه فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده ، ایمن سازی نقاط حادثه خیز،شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری ، انتظامی و اطلاعاتی در سطح کلیه محورها می باشد.

وی ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است ، اظهار داشت : امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه