English

قتل مرد ۴۶ ساله در پارک جنگلی نور

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نور با اشاره به کشف جسد مردی 46 ساله محمودآبادی در پارک جنگلی نور گفت: پزشکی قانونی با بررسی جسد علت مرگ را شلیک تیر به سمت مقتول عنوان کرده است.

قتل مرد 46 ساله در پارک جنگلی نور

به گزارش خبرگزاری موج، علی قیصری اظهار کرد: در روز سه‌شنبه هفته گذشته 16 خرداد ماه حدود ساعت 21 برابر مراجعه خانواده فردی به‌نام حسن میرزاده پلیس 110 و  جمعیت هلال احمر گزارش مفقودی وی اعلام شده است.

وی افزود: خانواده فرد مفقودی علت حضور وی را در پارک جنگلی و چیدن تمشک اعلام کردند و اضافه کردند تا این لحظه به تماس‌های تلفنی خانواده هم پاسخ نمی‌دهد و نگران وضعیت نامبرده هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نور ادامه داد: در پی این گزارش جست‌وجو آغاز شد و خودروی فرد مفقودی در حدفاصل 500 متری محل کشف جسد مشاهده و تحویل خانواده وی شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: جست‌وجو برای پیدا شدن فرد مفقودی با بسیج نیروهای انتظامی، سپاه، هلال احمر، کوهنوری، نیروهای مردمی و ... ادامه پیدا کرد که نتیجه این جست‌وجوها منجر به کشف جسد مقتول در ساعت حدود 10 صبح روز 19 خردادماه شد و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضایی و پزشکی قانونی در صحنه حاضر شده و زمان فوت 72 ساعت قبل اعلام شده بود و جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

قیصری افزود: صحنه قتل نیز توسط نیروی انتظامی برای بررسی بیشتر حفظ شد و ابتدا گمان می‌رفت به علت ناراحتی قلبی دچار سکته شده اما در بررسی پزشکی قانونی از جسد آثار ساچمه از نوع چهارپاره  مشاهده شد  که از حدفاصل 10 تا 15 متری شلیک و اصابت کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نور اضافه کرد: بعد از نظر پزشکی قانونی مبنی بر قتل بنا به دستور مقام قضایی علت قتل و شناسایی قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت و موارد علمی کار بررسی شد و ظرف 24 ساعت فرد مورد نظر که اقدام به تیراندازی کرد شناسایی، دستگیر و به اداره آگاهی فرماندهی انتظامی نور منتقل شده است.

قیصری افزود: قاتل به اقدام به تیراندازی اعتراف و برای بررسی صحنه جرم به محل انتقال داده شد که بنا به اظهارات وی، نامبرده میرشکار بوده و برای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی منطقه در پی شکار خوک و گراز در جنگل حضور داشت و کمین کرده بود که با شنیدن صدای خش‌خش از پشت تیغ‌های تمشک و نبود دید اقدام به تیراندازی می‌کند و پس از شلیک صدای آهی را می‌شنود و از ترس محل را ترک  و پس از مخفی کردن اسلحه و پوکه گلوله شلیک شده در حدود یک کیلومتری از محل حادثه در زمین کشاورزی فرار می‌کند.

این مسوول گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات همه جانبه را آغاز و با گرفتن سر نخ‌هایی به قاتل دسترسی و پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل می‌دهند و پرونده توسط قاضی ویژه قتل در حال بررسی و اعلام نظر است.

 سید مجتبی برهانی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نور نیز ضمن تائید خبر از بررسی پرونده قتل و انتقال متهم به زندان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه