English

مبارزه با شیوه های جدید تکدی گری در مازندران

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اجرای طرح جمع آوری متکدیان در سطح شهرهای استان از سال گذشته گفت: مقابله با تکدی گری امسال با رویکرد جدید و در قالب مبارزه با شیوه های جدید و امروزی تکدی گری پیگیری می شود.

مبارزه با شیوه های جدید تکدی گری در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا یونسی در جلسه کارگروه مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان ، افزود : امروزه تکدی گری شکل و شمایل دیگری به خود گرفته است و افرادی در قالب فروشنده دستمال و گل مبادرت به این کار می کنند .

وی این شیوه فروشندگی را شایسته و زیبنده محیط شهرهای مازندران ندانست و ادامه داد : در رویه امسال مقابله با تکدی گری این مسائل مورد نظر قرار می گیرد .

معاون استاندار مازندران جمع آوری متکدیان را از وظایف شهرداری ها اعلام کرد و گفت : با توجه به اهمیت و حساسیت رفع این معضل اجتماعی، دولت یازدهم وارد عمل شده است و اقداماتی صورت گرفته است .

وی از آن جمله اقدامات را اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در مناطق شرق، غرب و مرکز مازندران اعلام کرد و افزود: سال گذشته و با اجرای چهار مرحله مانور مقابله با این پدیده ، 530 متکدی از سطح معابر شهرها جمع آوری شدند.

یونسی گفت که امسال نیز این طرح با اندکی افزایش در پنج مرحله و به مدت سه روز برگزار می شود .

وی از آگاهسازی و آموزش به مردم در خصوص حساسیت پدیده تکدی گری در جامعه به عنوان راهی برای مقابله با آن یاد و تاکید کرد : در این زمینه رسانه های گروهی ، نهادهای تبلیغی و فرهنگی می توانند بیشترین اثرگذاری را داشته باشند .

معاون استاندار مازندران همچنین بر ضرورت حساس کردن آحاد جامعه نسبت به پدیده تکدی گری و آسیب های ناشی از آن از طریق آموزش های لازم با همکاری رسانه ها و نهادهای تبلیغی و فرهنگی تاکید کرد و گفت : بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های خیرین و موسسات فعال در این حوزه ها می تواند موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه