English

عضو سازمان نظام مهندسی استان مازندران:

جوانان را به عنوان محور حرکت توسعه جدی نگرفتیم

عابدین نقیبی ایجاد امید و اشتغال‌زایی را مهمترین مشکل در جامعه جوان خواند و گفت: جوانان را به عنوان محور حرکت توسعه خیلی جدی نگرفتیم.

جوانان را به عنوان محور حرکت توسعه جدی نگرفتیم

به گزارش خبرگزاری موج، عضو سازمان نظام مهندسی استان مازندران در گفت و گویی بیان داشت:ایران اسلامى عزیز یکى از جوان‌ترین کشورهاى جهان است اما یادآورى این نکته بسیار حائز اهمیت است که دوران جوانى ماندگار نیست و امیرالمومنین على(ع) چه زیبا فرمودند که جوانى پلى میان کودکى و پیرى است.

نقیبی گفت:ایران اسلامى همیشه جوان نمى‌ماند و اگر نتوانیم طى یکى دو سال آینده از ظرفیت و پتانسیل جوانان بهره ببریم، دیگر فرصت جبران نداریم.

وی افزود: مقام معظم رهبرى(دامت برکاته) بارها خاطرنشان فرمودند که مسؤولان از ظرفیت جوانان و نخبگان بهره بگیرند و از آنان در مسؤولیتهاى مهم و اساسى استفاده کنند.

این فعال اجتماعی شهر ساری اظهار داشت:در سال‌هاى اخیر کشور جوان ایران با نیروى کار جوان خود سکوى پرش و پیشرفت کشورهاى اروپایى و آمریکایى شده است. باید کمى تأمل کرد که ما براى جوانان چه کرده ایم. آیا مسیر را براى پیشرفت و تعالى آنان مهیا و هموار نموده‌ایم یا فقط از جوانان به نفع خود و فقط در شرایط خاص مانند زمان انتخابات بهره گرفته‌ایم.

نقیبی گفت:جوانان ایران اسلامى عزیز شایسته بهترین‌ها هستند و مسوولان مى‌بایست در حمایت از جوانان اهتمام بیشترى بورزند و نباید فقط در همایش‌ها و رسانه‌ها از آنان یاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه