English

قهرمانان ورزشی نباید دغدغه اشتغال داشته باشند

نایب‌رئیس هیأت فوتبال مازندران گفت: کسی که در آسیا و جهان قهرمان می‌شود مدت‌ها در اردو بوده و زحمت می‌کشد و باید نگاه ویژه به قهرمانان شود تا در دستگاهی جذب شوند و دغدغه اشتغال نداشته باشند.

قهرمانان ورزشی نباید دغدغه اشتغال داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، فاطمه بوداغی در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در رده نونهالان با بیان اینکه این مسابقات در سطح بالایی انجام و از داوران مطرح و پیشکسوت استانی برای قضاوت استفاده شد، اظهار کرد: مسابقات امسال نسبت به سال‌های قبل با نظم خاصی برگزار شد و این بازیکنان آینده لیگ برتر کشور را می‌سازند.

وی افزود: باید نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال مازندران شود چرا که هیأت‌های این دو رشته جزء سه هیأت برتر کشور هستند.

نایب‌رئیس هیأت فوتبال مازندران تصریح کرد: هیأت فوتبال بانوان مازندران جزء هیأت‌های برتر در کشور است و ملی‌پوشان زیادی در تیم ملی داریم.

این مسوول با بیان اینکه قائم‌شهر مدتی تیم فوتبال در بخش بانوان نداشت و فقط یک تیم استانی داشت، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با رئیس هیأت فوتبال این شهرستان داشتیم این قول داده شد که یک تیم استانی و یک تیم کشوری در بخش فوتسال و فوتبال بانوان داده شود.

بوداغی افزود: حضور 14 تیم در کشور، مربیان درجه A  , B آسیا و داوران ملی و بین‌المللی فوتبال و تیم‌های کشوری از افتخارات فوتبال بانوان مازندران است.

نایب‌رئیس هیأت فوتبال مازندران  از رئیس ورزش و جوانان شهرستان قائم‌شهر خواست تا از بخش بانوان بیشتر حمایت کند و گفت: باید تعامل اداره ورزش و جوانان  با شورا و شهرداری خوب باشد چرا که اگر بتوانند حامی مالی خوبی جذب کنند، ورزش پیشرفت می‌کند.

بوداغی ادامه داد: اگر بتوانیم مانند سال‌های قبل، مالیات شرکت‌های خصوصی را به ورزش اختصاص دهیم، استقبال و انگیزه ورزشکاران بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید نگاه ویژه‌ای به قهرمانان ورزشی شود و تجلیل با دادن یک سکه در شأن ورزشکار ما نیست، تصریح کرد: کسی که در آسیا و جهان قهرمان می‌شود مدت‌ها در اردو بوده و زحمت می‌کشد و باید نگاه ویژه به قهرمانان شود تا در دستگاهی جذب شوند و دغدغه اشتغال نداشته باشند.

بوداغی در پایان گفت: استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با هم بنشینند و برنامه‌ریزی کنند تا بتوانیم شرکت‌های خصوصی را برای حامی مالی شدن جذب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه