English

برداشت محصول از مزارع واحد دانشگاهی جویبار آغاز شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار برای ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان با رویکرد توسعه کشاورزی در سطح واحد و درآمدزایی برای دانشگاه، استفاده بهینه از زمین‌ها، ۱۲ هکتار از زمین‌های زراعی این واحد به زیر کشت رفت، گفت: برداشت محصول از مزارع واحد دانشگاهی جویبار آغاز شده است.

برداشت محصول از مزارع واحد دانشگاهی جویبار آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش حمیدی اظهار کرد: زمین‌های وسیع واحد دانشگاهی جویبار در سال‌های اخیر بلااستفاده بودند به طوری‌که امکان دسترسی به برخی نقاط به‌دلیل پوشش گیاهی زائد و شرایط نامساعد زمین، وجود نداشت.

وی بیان کرد: به‌منظور بهسازی فضای موجود، عملیات تسطیح اراضی و زهکشی برای هدایت آب‌های سطحی صورت گرفت و با گرفتن مجوز از هیأت امنای استان، تحت نظر استادان گروه کشاورزی 12 هکتار از اراضی دانشگاه کشت شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار افزود: در این مزارع، محصولات متنوع کشاورزی از جمله گندم، جو و کلزا کشت شده که امروز شاهد برداشت نخستین محصولات آن در سال جاری هستیم.

حمیدی با بیان اینکه این طرح با هدف درآمدزایی آغاز شد، گفت: امیدوارم با تلاش دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه و امکان‌سنجی طرح‌های جدید این روند رو به رشد با سرعت بیشتری ادامه پیداکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه