English

تولید ۹۶ هزار تن انواع آبزیان دریایی و پرورشی در مازندران طی سال گذشته

مدیرکل شیلات مازندران گفت: طی سال گذشته، 96 هزار تن انواع آبزیان دریایی و پرورشی در مازندران تولید شده است.

تولید 96 هزار تن انواع آبزیان دریایی و پرورشی در مازندران طی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج، حسین‌علی رستمی در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات در بابلسر، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که شیلات مازندران در زمینه پرورش ماهی در قفس دارد، از همه متقاضیان و سرمایه‌گذاران در این بخش حمایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دو موضوع  آموزش بهره‌برداران به دانش  نوین و یافته‌های علمی جدید و نیز استفاده بهره‌برداران از تجهیزات پیشرفته آبزی‌پروری مهم است و مدیران شیلات شهرستان‌ها باید تلاش کنند تا با بررسی فرآیندهای مختلف تولید، تولیدات شیلاتی اقتصادی باشد.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه باید فضای شاداب اداری و نیز مرکز پاسخگویی صریح و مطلوب به ارباب رجوع  ایجاد شود، تصریح کرد: شیلات مازندران در سال گذشته در بخش تولید و پرورش ماهی عملکرد خوبی داشته، به طوری که حدود 96 هزار تن انواع آبزیان دریایی و پرورشی در استان را تولید و به بازار عرضه کرد که نشان از جایگاه مهم شیلات استان در شاخص‌های اقتصادی است.

رستمی در پایان با اشاره به تدوین و ابلاغ پنج بسته کاری، گفت: مدیران شیلات شهرستان‌ها باید با توجه به برنامه‌های ابلاغی و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق دو موضوع مهم افزایش تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه