English

نماینده مردم بابل دوباره عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شد

نماینده مردم بابل در مجلس برای دومین سال به عنوان عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس انتخاب شد.

نماینده مردم بابل دوباره عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری اظهار داشت: براساس انتخابات داخلی سالانه که امروز در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مجدداً به مدت یکسال به عنوان دبیر و عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس انتخاب شدم.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی همچنین با بزرگداشت بیست و هشتیمن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی معیار و معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد: رمزماندگاری انقلاب اسلامی در پیروی از فرامین امام و رهبری است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری پر شور بیست و هشتیمن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در اقصی نقاط کشور، وفاداری مردم ولایی و انقلابی به آرمانهای امام عظیم الشان را ستودنی و نشان از الهی بودن اندیشه‌های امام دانست و بر ادامه راه امام تاکید کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با اشاره به سخنان روشنگرایانه و هدایت بخش مقام معظم رهبری در آیین سالگرد امام راحل در حرم مطهر آن حضرت خاطرنشان کرد: نمایندگان و مجلس شورای اسلامی دغدغه‌ها و منویات امام گونه مقام معظم رهبری را با جدیت پیروی می‌کند.

نماینده مردم بابل در مجلس دوران پساانتخابات را دوران کار و تلاش مضاعف برای تحقق وعده‌ها و پیگیری مطالبات مردمی اعلام کرد که با شور و امید بر سر صندوق‌های رأی حمایت از جمهوری اسلامی حضور یافتند و این مأموریت مختص دولت نیست بلکه اقشار مختلف مردم و مسئولین در این مأموریت ملی سهیم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی