English

آموزش پیشگیری آسیب‌های اجتماعی برای ۳ هزار نفر در سوادکوه

کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی سوادکوه از آموزش آسیب‌های اجتماعی برای 3 هزار نفر در 40 مکان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد.

آموزش پیشگیری آسیب‌های اجتماعی برای ۳ هزار نفر در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج، عاطفه مرادیان با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی از موضوع‌های اساسی جوامع امروز است، گفت: آسیب‌های اجتماعی از موضوع‌های اساسی در ابعاد فرا‌ملی، ملی و منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه ندیده‌گرفتن ابعاد آسیب‌های اجتماعی، بهداشت روانی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را خدشه‌دار می‌کند، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی سبب اختلال در نظام خانواده و مهم‌تر‌ین عامل در ارتکاب رفتار‌های هنجار‌شکن و افزایش طلاق، اعتیاد، گسستن پیوند خانواده‌ها می‌شود.

کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه رها‌شدن کودکان خانواده‌های آسیب‌دیده اجتماعی در اجتماع را از نتایج آسیب‌های اجتماعی ذکر و خاطر‌نشان کرد: رها‌شدن کودکان خانواده‌های آسیب‌دیده اجتماعی در اجتماع دارای تأثیر مخرب در جامعه است که توجه به آسیب‌های اجتماعی را مورد توجه کارشناسان و برنامه‌ریزان قرار داد.

این مسوول به آموزش هر سال در ماه رمضان توسط کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی، اداره بهزیستی، نیروی انتظامی و جمعیت همیاران سوادکوه با موضوع آسیب‌های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: هر سال در ماه رمضان کارشناسان آسیب‌های اجتماعی سوادکوه در حسینیه‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اقشار مختلف می‌کنند.

مرادیان با اشاره به آموزش آسیب‌های اجتماعی سال گذشته در 30 مکان و با حضور حدود 2 هزار نفر در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت: امسال برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در 40 مکان و برای حدود 3 هزار نفر در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برنامه‌ریزی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام خدا قوت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه