English

اجرای ۷ طرح سالم‌سازی در سواحل شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور از اجرای 7 طرح سالم‌سازی (ساماندهی) دریا در سواحل شهرستان نور خبر داد و گفت: آمادگی ناجیان غریق، هلال احمر، اورژانس، بهداشت و درمان و... وجود دارد.

اجرای 7 طرح سالم‌سازی در سواحل شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری موج،هادی خنجری اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصت‌های زیادی فراهم شد، فرصت حضور در انتخابات فرصت ارزشمندی بود که جهان در برابر نظام تعظیم کرد و سبب امیدواری مستضعفان جهان شد.

وی افزود: ملت ایران با این حضور عزت آفرید و تأیید کرد مسیر شهدا تداوم دارد و آنچه نیاز جامعه ما است وحدت کلمه، یکپارچگی و همصدایی است که مردم ما این را بارها به منصه ظهور رساندند و کام دوستداران انقلاب را شیرین کردند، اجازه ندهیم این شیرینی تلخ شود.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: پیروز این انتخابات ملت ایران بود که دشمنان را مأیوس کرد و فرصت جدیدی برای نظام خلق کرد، خروش مردم در پای صندوق‌های رای همه تصورات مضمحل دشمن را از بین برد.

این مسوول خاطرنشان کرد: دولت مدیون این ملت است و باید نوکری این مردم را بکند و باید تلاش کند تا دین خود را به ملت بزرگ ایران ادا کند.

خنجری بیان کرد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری غیرقابل پیش‌بینی بود بر خلاف تصوری که وجود دارد انتخابات شوراها به حضور بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری کمک می‌کند، میزان رأی ریاست جمهوری در شهرستان 98 هزار 260 تعرفه مصرف شده بود که 98 هزار 111 رای صحیح داشتیم.

وی بیان کرد: امکان اینکه در خارج از محل رأی‌گیری، منازل، کوچه‌ها اتفاقاتی افتاده باشد و یا رأی خریداری شده باشد، وجود دارد اما در بررسی‌ها سند تخلف، خرید و فروش و... ارائه نشد و حتی شخص امام جمعه ایزدشهر به اتفاق رئیس دادگستری و دادستان در روز رأی‌گیری بر اساس گزارش رسیده سر چند صندوق حاضر شدند ولی موردی مشاهده نکردند و می‌توانند شهادت دهند.

فرماندار شهرستان نور درباره ابهام حضور دانشجویان در رأی شورای شهر افزود: بیش از 8 هزار نفر دانشجوی شهرستان اصلاً در آمار جمعیت رأی دهندگان لحاظ نشد و این درحالی‌ است که براساس قانون برای ریاست جمهوری منعی وجود نداشت و برای شورا هم یکسال سکونت کفایت می‌کرد.

وی در پایان از اجرای 7 طرح سالم‌سازی (ساماندهی) دریا در سواحل شهرستان نور خبر داد و گفت: آمادگی ناجیان غریق، هلال احمر، اورژانس، بهداشت و درمان و... وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی