English

کشف ۲۲۰ میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 220 میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق از 4 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

کشف 220 میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری موج، رامین شمس گفت: به منظور جلوگیری از ورود و عرضه انواع کالاهای خارجی قاچاق در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال طرح مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی چهار واحد صنفی عرضه لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن خاطرنشان کرد: مأموران با همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنکابن، در بازدید از این واحدهای صنفی در مجموع 3 هزار و 711 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند.

این مسوول ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 220 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

شمس با بیان اینکه خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلاف در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است، از شهروندان خواست، برای ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از عرضه و ورود کالای قاچاق با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه