English

پایان تراژدی انتصاب فرماندار ویژه آمل/ مراسم معارفه به‌زودی

پس از انتصاب هفت سرپرست و فرماندار ویژه شهرستان آمل از سوی دولت یازدهم با انتصاب سیدجعفر رسولی از سوی وزارت کشور تراژدی انتصاب فرماندار ویژه آمل به پایان رسیده و رسولی در ماه‌های پایانی دولت یازدهم از وزیر کشور حکم انتصاب گرفت.

پایان تراژدی انتصاب فرماندار ویژه آمل/ مراسم معارفه به‌زودی

به گزارش خبرگزاری موج، معرفی و انتصاب سکان‌داری ساختمان خیابان امام خمینی(ره) آمل با آغاز فعالیت دولت یازدهم یکی از کشمکش‌هایی بوده که در بین شهرستان‌های استان مازندران به عنوان تراژدی یک داستان بلند به خود اختصاص داد.

تودیع و معارفه سه فرماندار اکبرزاده، شفیع‌زاده و منفرد در کنار معرفی چهار سرپرست واحدی، رسولی، آجودانی و یونسی‌رستمی سهمی از دولت قبلی برای این شهرستان بوده که مردم ولایتمدار و شهیدپرور آمل سکانی ثابت برای ساختمان فرمانداری ویژه‌اش نداشته باشند.

پس از انتصاب احمد منفرد، گفته می‌شد که نارضایتی‌هایی از سوی نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی موجب تودیع وی از سوی وزارت کشور و استانداری مازندران شده بود.

در دوران منفرد در شهرستان، شاهد تغییر و تحولات و حتی بی‌ثباتی‌هایی در برخی ادارات و نهادهای دولتی مشاهده می‌شد که این ناکارآمدی یک فرماندار را در اداره یک دستگاه اجرایی نشان می‌داد.

در کش‌و‌قوس‌های تعویض صندلی فرمانداری ویژه آمل از سوی نماینده مردم آمل قرعه به نام‌های برخی مدیران دستگاه اجرایی این شهرستان بر سر زبان‌ها افتاد که هیچ‌کدام مورد موافقت وزرات کشور واقع نشد و این قرعه حتی به نام معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آمل نیز افتاده بود.

سیدجعفر رسولی جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس در دولت یازدهم پس از فعالیت کمتر از یک ساله "شعبان‌علی واحدی" که پس از اکبرزاده به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب شده بود، در سال 92 طی حکمی از سوی ربیع فلاح سرپرست جدید این شهرستان معرفی شد اما سرپرستی هشت ماهه وی با معرفی غلامحسین شفیع‌زاده به کار خود پایان داد.

این داستان مسندنشینی ساختمان امام خمینی(ره) یک تراژدی دنباله‌دار به مانند یک نخ بی‌انتها ادامه یافت و انتهای فعالیت دولت یازدهم با تودیع فرماندار مردمی این شهرستان یعنی غلامحسین شفیع‌زاده به انتصاب دیگر احمد منفرد رسید، انتصابی که در دولت یازدهم با وجود پایان این داستان در اذهان عمومی بر انتصاب سرپرست جدید یعنی لطف‌الله آجودانی رسید، فردی که در بخش مدیریت دفتر پژوهشی استانداری مازندران فعالیت داشته از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری آمل منصوب شد.

اما این انتصاب طی مراسم تودیع و معارفه غافلگیرانه استانداری مازندران برای مردم شهرستان آمل گران تمام شد به گونه‌ای که در روز معارفه با حضور استاندار مازندران، مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری مازندران واکنش‌هایی از سوی ائمه جمعه، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه شهرستان آمل و نیروهای ارزشی، ایثارگران و جانبازان این شهرستان شد.

آنها بر انتصاب جدید استانداری مازندران ناراضی بودند و در هنگام قرائت حکم از سوی مدیرکل اعتراض خود را با حضورشان در سالن ششم بهمن فرمانداری ویژه آمل سر دادند و این فرد را به عنوان مسندنشین فرمانداری ویژه آمل نامناسب بیان کردند و این اعتراضات 72 ساعته موجب استعفا آجودانی و معرفی علیرضا یونسی‌رستمی با حفظ سمت معاون استاندار به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه آمل شده است.

یونسی‌رستمی در بحبوبه دو انتخابات جدید و مهم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی سکان فرمانداری ویژه آمل را در دست گرفت و همه اعتراض‌ها مردم این شهرستان را خواباند.

اما ظاهرا این انتصاب پایان راه نبوده و با وجود کمتر از 10 روز از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  معارفه فرماندار آمل انجام شد.

این انتصاب طی تماس تلفنی با معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و سرپرست فرمانداری آمل تأیید شده و «سیدجعفر رسولی»به عنوان فرماندار آمل حکمش را از وزارت کشور گرفته است.

علی‌رضا یونسی‌رستمی عنوان کرد: حکم سمت وی از سوی وزارت کشور به امضا رسیده و به‌زودی مراسم تودیع در سالن ششم بهمن فرمانداری ویژه آمل برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه