English

هیچ مسجدی در مازندران در ماه مبارک رمضان نباید بدون مُبلّغ باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: با توجه به اهمیت این شب‌ها و روزها در ماه مبارک رمضان نباید هیچ مسجدی در سراسر شهرهای استان بدون مُبلّغ باشند.

هیچ مسجدی در مازندران در ماه مبارک رمضان نباید بدون مُبلّغ باشد

به گزارش خبرگزاری موج،حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در جلسه شورای اداری استان که در استانداری مازندران برگزار شد با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الله و با تأکید بر استفاده از شب‌ها و روزهای این ماه اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الله و ماه بارش باران رحمت الهی است.

وی با اهمیت به ویژگی‌های این ماه عزیز و  روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان و توجه مردم ولایت‌مدار استان در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی استان افزود: با توجه به اهمیت ماه مبارک رمضان نباید هیچ مسجدی در سراسر شهرهای استان بدون مبلغ باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر اینکه هیچ مسجدی نباید در ماه مبارک رمضان بدون مبلغ باشد از فرمانداران، دهیاران و مسؤولان شهری خواست تا در صورت مشاهده به ادارات تبلیغات اسلامی شهرها اطلاع‌رسانی کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به محوریت قرار دادن برنامه‌های فرهنگی در مساجد، محافل دینی و مذهبی تصریح کرد: از مسؤولان و برگزارکنندگان برنامه‌های ورزشی درخواست می‌شود تا برنامه‌های ورزشی را بعد از برنامه عمومی مساجد برگزار کنند و پیشنهاد می‌شود روحانیت و امام جماعت مساجد در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.

شکریان‌امیری ماه رمضان را ماه میهمانی خدا دانست و تأکید کرد: باید همه از ظرفیت‌های این ماه بهره ببریم و با استفاده از فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های فرهنگی و هنر ی مساجد باید اثرگذارترین برنامه‌ها را برای جذب جوانان و نوجوانان در این محافل و اماکن برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پایان ماه مبارک رمضان را ماه بهار بندگی دانست و گفت: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و ماه بخشش الهی است و با توجه به اینکه مشابه این ماه در طول سال وجود ندارد باید برای استفاده درست از این ماه سعی، تلاش و همت مضاعف داشت و کمک به مستمندان و محرومان در این ماه اولویت برنامه‌ریزی همگان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی