English

لزوم برخورد قانونی با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان

فرماندار نوشهر با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان برخورد قانونی می‌شود.

لزوم برخورد قانونی با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج، علی شادمان در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: حفظ حرمت این ماه مورد تأکید همه است و در این راستا دستگاه‌های امنیتی و انتظامی وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه با افرادی که حرمت ماه رمضان را نگه ندارند و در ملأ عام اقدام به روزه خواری کنند برخورد می‌شود، تصریح کرد: با نظر اماکن و دستگاه‌های مرتبط، رستوران‌هایی مشخص شوند تا با حفظ شئون در ماه مبارک رمضان به مسافران سرویس‌دهی کنند.

فرماندار نوشهر یادآور شد: اگر چه برخی به دلایلی دارند نمی‌توانند روزه بگیرند ولی نباید در ملاء عام به این حرمت این ماه مبارک آسیب وارد کنند.

این مسؤول با اشاره به حضور ستودنی پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم اوراق زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرده است.

شادمان بیان کرد: انتخابات با شکوهی که بر اساس منویات مقام معظم رهبری بی‌نظیر بود، نشان از آن دارد که باید قدر این حضور و مشارکت را با خدمتگذاری به مردم دانست و مردم از ما انتظار خدمت و کار دارند و بنابراین نباید در دست اندازهای بوروکراسی اسیر شوند که البته این به معنای نادیده گرفتن قانون نیست.

وی افزود: رقابت در عرصه انتخابات یک امر طبیعی است و امروز باید همه در کنار یکدیگر باشند و این کشور را با وفاق و همراهی بسازند و قانون را باید به شکل مثبت در راستای توسعه نوشهر تفسیر و توجیه کرد چرا که با این روش بسیاری از پروژه‌ها در مسیر خود قرار می‌گیرد.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه حدود ۴۵ میلیون رأی در انتخابات اخیر داده شده است، گفت: در شهرستان نوشهر  بر اساس آمار ۱۰۱ درصد مشارکت مردمی ثبت شد و این یعنی مردم پای کار بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه