English

حضور اعتراضی جمعی از کاندیداهای شورا در دفتر امام جمعه شهرستان نور

تعدادی از کاندیداهای شورای شهر نور به‌منظور اعتراض به روند برگزاری انتخابات و تخلفات احتمالی انجام شده در دفتر امام جمعه شهرستان نور حاضر و مراتب اعتراض خود را اعلام داشتند.

حضور اعتراضی جمعی از کاندیداهای شورا در دفتر امام جمعه شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری موج، امروز تعدادی از کاندیداهای دوره پنجم شورای شهر نور که به صحن شورا راه نیافتند با حضور در دفتر حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری ارجمند امام جمعه شهرستان نور به روند برگزاری انتخابات و تخلفات احتمالی از جمله خرید و فروش رأی، ورود آرای وارداتی و حضور افراد غیر از سایر شهرستان‌ها و دادن رأی به کاندیداهای خاص اعتراض داشته و خواستار ورود امام جمعه و پیگیری موضوع تا ابطال رأی صندوق‌ها شدند.

این تعداد از کاندیداها با تأکید بر پیگیری حقوق خود و سایر شهروندان در انتخابات جمعه گذشته از امام جمعه شهرستان خواستند تا تریبون نماز جمعه را به یکی از کاندیداها به نمایندگی واگذار تا موارد را برای مردم و نمازگزاران روشنگری کنند.

امام جمعه شهرستان نور با شنیدن سخنان و اعتراضات کاندیداهای حاضر، اظهار کرد: گزارشاتی از قبل به بنده و دفتر اعلام شد و موضوع از مراجع ذی‌ربط از جمله فرمانداری و دادستانی پیگیری شد اما باوجود اینکه اعتراض‌ها و شکایت‌ها باید مستند و مستدل و به صورت کتبی به مراجع قانونی اعلام و از آن طریق پیگیری شود، مجدداً مراتب اعتراض شما را پیگیری می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه