English

۴۰۰۰ شهروند مازنی از مراکز مشاوره انتظامی استفاده کردند

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر ارتقا سلامت روانی جامعه از طریق مراکز مشاوره مددکاری اجتماعی، گفت: ۴۰۰۰ شهروند مازنی از مراکز مشاوره انتظامی مازندران استفاده کردند.

۴۰۰۰ شهروند مازنی از مراکز مشاوره انتظامی استفاده کردند

به گزارش خبرگزاری موج، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی با اشاره به برگزاری جلسات مشاروه فعال در مراکز آموزشی برای دانش آموزان و اولیا و مربیان، اظهار داشت: موضوع بهداشت روانی و تامین آن برای مردم، سازمان‌ها و دولت‌ها بسیار مهم است، چرا که با کارآیی فردی و اجتماعی افراد و در کنار آن با پیشرفت‌‌های علمی، صنعتی در جامعه گره خورده است.

وی به برگزاری بیش از 36 جلسه مشاوره فعال برای بیش از یک هزار و 854 نفر در این مدت اشاره کرد و افزود: در این جلسات مهارت‌های 10 گانه زندگی به فراگیران آموزش داده می‌شود.

جعفری نسب با اشاره به اینکه سلامت روانی و رضایت از زندگی یکی از ویژگی‌های فرد سالم است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل اساسی هر کشوری، ارتقای سلامتی افراد آن جامعه است که باید از ابعاد مختلف از جمله روانی مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران، با بیان اینکه برای رسیدن به زندگی آرام و توأم با آرامش و رضایت بخش قبل از هر چیز باید تفکرمان را اصلاح کنیم، افزود: با این عمل زندگی خود به خود تغییر خواهد کرد، چرا که زندگی ما بر پایه اندیشه ما است.

میرفیضی، با اشاره به نقش دین و باورهای دینی در ارتقای سلامت روانی جامعه، گفت: امرزه بسیاری از اندیشمندان و صاحبنظران بر این باورند، که مذهب تاثیر انکار ناپذیری بر سلامت روح و جسم و دیگر ابعاد زندگی بشر دارد.

وی افزود: بیش از چهار هزار شهروند در یکسال گذشته برای دریافت خدمات مشاوره ای به مراکز مشاوره نیروی انتظامی استان مراجعه کردند.

میرفیضی از سازش و مصالحه 72 درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان خبر داد و افزود: ارائه خدمات مشاوره ای خانواده، تربیتی، تحصیلی، ازدواج و بالینی از جمله این خدمات در این مراکز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی