English

ایجاد ثبات ، مهم ترین دستاورد دولت یازدهم است

نماینده مردم رامس و تنکابن در مجلس از ایجاد ثبات در بخش های مختلف به عنوان مهم ترین دستاورد دولت یازدهم یاد کرد و گفت : این دولت در حوزه دیپلماسی ، سیاست های داخلی و خارجی به خوبی عمل کرد و موفق شد یک آرامش و ثبات نسبی در کشور ایجاد کند.

ایجاد ثبات ، مهم ترین دستاورد دولت یازدهم است

به گزارش خبرگزاری موج، شمس الله شریعت نژاد افزود:‌ این که دیده می شود آرای دکتر روحانی نسبت به دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری حدود هفت میلیون بیشتر شده است ، نشان از اعتماد مردم به راستگویی ، صداقت در گفتمان و فعالیت های این دولت دارد.

وی اظهار داشت : مردم ما درس حمایت از راستگویی و صداقت را از دانشگاه انقلاب اسلامی آموختند و در این برهه زمانی نیز پی به صداقت ، راستگویی ، درایت و تدبیر دولت یازدهم بردند و بدرستی با یک تحلیل سیاسی آگاهانه دوباره با اقبال بیشتر به این دولت اعتماد کردند.

این نماینده مجلس گفت :‌ نکته دیگر این که با همه انتقادهای غیرمنصفانه و تخریب های ناروایی که از سوی عده ای علیه عملکرد این دولت صورت گرفت ، اما باید گفت که دولت یازدهم به تناسب بضاعت و محدودیت های مالی که داشت ، توانست در چهار سال فعالیتش رویکردهای مثبتی از خود ارائه دهد.

شریعت نژاد از ایجاد ثبات در بخش های مختلف به عنوان مهم ترین دستاورد دولت یازدهم یاد کرد و گفت : این دولت در حوزه دیپلماسی ، سیاست های داخلی و خارجی به خوبی عمل کرد و موفق شد یک آرامش و ثبات نسبی در کشور ایجاد کند.

وی افزود :‌ البته انتقادهایی در حوزه اقتصادی بر این دولت وارد است ، کما اینکه دولتمردان نیز از وضع موجود رضایت چندانی ندارند و اعتقاد دارم که دولت دوازدهم باید بی پروا و با جسارت بیشتر در حوزه رونق اقتصادی و کسب و کار تلاش های مضاعفی داشته باشد.

او ادامه داد :‌ اگرچه نمی توان مدعی شد که هیچ دولتی نمی تواند در زمان فعالیتش نقصی نداشته باشد، ولی همه مشکلات باید در سایه هم افزایی قوای سه گانه ، مردم و مشارکت نهادها حل شود.

نماینده مردم تنکابن ، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی انتخاباتی به تمامی مردم ایران ، گفت : این شکوه حماسی ملت در پای صندوق های رای و مشارکت بیش از 90 درصدی مردم مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان از شور و شعار سیاسی بالا دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه