English

نامزدهای انتخاباتی ظرفیت برد و باخت داشته باشند

امام جمعه قائم‌شهر گفت: فردی که در انتخابات ورود پیدا می‌کند باید ظرفیت و تحمل لازم را برای بردن یا باختن داشته باشد به این معنی که اگر حائز اکثریت آرا شد مغرور و اگر رأی کسب نکرد دچار عقده نشود.

نامزدهای انتخاباتی ظرفیت برد و باخت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله علی معلمی در مصلای این شهرستان حاضر شده و آرای خود را ثبت کرد.

وی با بیان اینکه اعتماد به ملت و چشم داشتن به اقتدار ملت از ویژگی‌ها و وظایف یک رئیس‌جمهور اصلح است، اظهار کرد: بهره گرفتن از همه امکانات داخلی یعنی استفاده از نیروهای لایق بسیجی و جهادی، استفاده از امکانات مادی و معنوی کشور از دیگر وظایف یک رئیس‌جمهور اصلح است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وجود معادن و ذخایر فراوان در کشور، امکان اشتغال را برای جوانان مهیا می‌کند و مهار آب‌های سطحی برای توسعه کشاورزی و افزایش سطح تولید مواد غذایی در داخل باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسوول با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید مصمم باشد و کمر همت را برای آبادانی کشور ببندد، اظهار کرد: یکی از گرفتاری‌های کشور ما این است که نامزدها تنها به یاران انتخاباتی خود فکر می‌کنند چراکه رئیس‌جمهور باید به فکر نظام و آینده کشور باشد و اگر این انگیزه را داشته باشد خداوند به او کمک می‌کند.

معلمی تصریح کرد: فردی که در انتخابات ورود پیدا می‌کند باید ظرفیت و تحمل لازم را برای بردن یا باختن داشته باشد به این معنی که اگر حائز اکثریت آرا شد مغرور و اگر رأی کسب نکرد دچار عقده نشود و با این عقده فتنه در جامعه ایجاد کند.

وی ادامه داد: اگر خود کاندیداها از روحیه شایسته مدیریت بهره‌مند باشد، قطعاً هواداران خود را کنترل می‌کند چرا که ملت ما بصیر و آگاه هستند و رقابت در انتخابات حق ملت است و برای تثبیت ارکان نظام لازم است.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه فلسفه نهضت امام راحل و انقلاب این بود که مردم در اداره کشور دخیل باشند، گفت: از همه مردم شریف قائم‌شهر می‌خواهم که با حضور حداکثری خود مشتی محکم بر دهان دشمنان بکوبند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه