English

هر رأی ما، گامی برای توسعه ایران اسلامی

امروز ما با همه جمعه‌های دیگر سال فرق دارد؛ امروز همه تلاش دارند تا بار دیگر اقتدار ایران را به نمایش بگذارند و از تعطیلات، تفریحات و پیک‌نیک خود گذشتند تا افتخار دیگری برای ایران اسلامی ثبت کنند.

هر رأی ما، گامی برای توسعه ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج، امروز متعلق به همه افراد جامعه است و همه می‌خواهند در سرنوشت خود شرکت کنند از مرد و زن قد خمیده تا معلم و پاسدار و بازاری و دانشجو همه آمدند تا ثابت کنند که بر سر پیمان خود با امام، رهبری و شهدا هستند و اجازه نمی‌دهند دسیسه‌های دشمنان بر این حضور سایه افکند و حضورشان را در تصمیم‌گیری برای آینده کشور دچار تزلزل کند.

امروز 148 شعبه اخذ رأی نکا در محل‌های مختلف در نظر گرفته مستقر شدند تا رأی مردم را جمع‌آوری کنند و از همان ساعات اولیه رأی‌گیری در این شهر کوچکی که اغلب مردم به شغل کشاورزی مبادرت دارند و این روزها اوقات شلوغ کشت و کار برای آنان است؛ مردم آرام آرام به سمت شعبه‌های اخذ رأی در حرکت هستند.

شعبه‌های اخذ رأی هم میزبان گام‌های بلند زنان و مردانی است که آمدند و می‌آیند تا سرافرازی و اقتدار بیشتر ایران اسلامی را فریاد کنند.

جوانان همچون همیشه از پیشگامان حضور در شعب اخذ رأی برای رأی‌گیری هستند و در این بین رأی‌اولی‌ها از ذوق و شوق بیشتری برای رأی دادن برخوردارند.

میلاد نوروزی یکی از شهروندان نکایی، هدف از حضور خود در انتخابات را گامی برای توسعه ایران اسلامی دانست که باید با احساس وظیفه در این موضوع وارد شده و با انتخاب اصلح خود آینده چهارساله ایران را بسازیم.

وی گفت: به اتفاق دوستان، از ماهها قبل با شروع زمزمه‌های انتخابات و گمانه‌زنی برای ورود افراد مختلف در محافل، شناسایی در مورد این افراد و انتخاب فرد اصلح را شروع کردیم و در زمان تبلیغات هم با سخنان و دیدگاه‌های کاندیداها و یا نمایندگان آنان از نزدیک آشنا شدیم و امروز با دستی پر برای انتخاب فردی اصلح آمدیم.

نوروزی اظهار کرد: حضور ما گامی برای افزایش اقتدار ایران عزیز، حفظ حرمت خون شهدا و امام و پیمان مجدد با رهبری است که امیدوارم همه مردم ما امروز با انتخاب درست و اصلح و با حضور پرشور و حداکثری خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران اسلامی بزنند.

طاهره درویشی از دیگر شهروندان نکایی هم این حضور در پای صندوق رأی را راهی برای افزایش عزت‌مندی ایران دانست و افزود: ایران اسلامی دارای دشمنان فراوانی است که همه آنان برای این انتخابات و آینده ایران برنامه‌ها چیده‌اند و امروز ما باید با حضور حماسی خود به جهانیان ثابت کنیم که همواره پای انقلاب با همه مشکلات ایستاده‌ایم و از آرمان‌های خود دست بر نمی‌داریم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه مردم ما در شرایط فعلی اشتغال و اقتصاد است، گفت: اکنون بیش از هر زمان دیگری مشکلات مختلف دامن‌گیر خانواده‌ها است اما این مشکلات موجب نمی‌شود که در این انتخابات حاضر نشویم.

درویشی گفت: ما در این انتخابات شرکت می‌کنیم تا با انتخاب خود برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنیم و می‌دانیم هر رأی ما در صندوق رأی می‌تواند آینده فرزندان‌مان را تأمین کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه