English

۴۵ پرونده تخلف انتخاباتی در مازندران تشکیل شد

دادستان مرکز استان مازندران گفت: 45 پرونده تخلف انتخاباتی در دوران تبلیغات در کل استان تشکیل شده است و این پرونده‌ها در حال رسیدگی است.

45 پرونده تخلف انتخاباتی در مازندران تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج، اسدالله جعفری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخاباتی استان مازندران اظهار کرد: برای تخلفات انتخاباتی قوانین مدونی داریم.

وی تصریح کرد: برخی از تخلفات قبل از برگزاری انتخابات بود که دوران تبلیغات به عنوان پیشگیری از جرم بررسی و نسبت به آن تصمیمات مناسبی گرفته شده است.

دادستان مرکز استان مازندران خاطر نشان کرد: در دوران تبلیغات بیش از 45 پرونده در کل استان تشکیل شده است و این پرونده‌ها در حال رسیدگی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تخلفات انتخاباتی که بتواند در انتخابات اثرگذار باشد، وجود ندارد.

جعفری درباره تداوم فعالیت تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی بیان کرد: بسیاری از کانال‌های تلگرامی پرمخاطب قبل از برگزاری انتخابات شناسایی و دغدغه‌های مرتبط به آنها منتقل شد، سه پرونده تخلفاتی در ارتباط با فضای مجازی تشکیل شده است.

جعفری در ارتباط خرید و فروش آراء در استان مازندران بیان کرد: از مدت‌ها قبل پیش‌بینی لازم در این ارتباط انجام شد  و اشرافیت مناسبی در این زمینه داریم، گزارش‌هایت که در این ارتباط داشتیم به صورت مناسب بررسی شد و تلاش کردیم که در این حوزه ورود پیدا کنیم و جلوی تخلفات مربوط به این زمینه گرفته شود و تاکنون تخلفات انتخاباتی در این زمینه نداشتیم.

وی در پایان گفت: مردم از شعور کاملی برخودار هستند و این درست نیست که با تطمیع از مسیر اصلی منحرف شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی