English

رئیس هیات ووشوی مازندران:

ووشو مازندران جزء سه هیات برتر کشور شد

علیرضا قهاری اظهار داشت: فدراسیون ووشو پس از بررسی شاخص های گوناگون، اصفهان، البرز و مازندران را به عنوان هیات های برتر ووشوی کشور در سال 95 معرفی کرد.

ووشو مازندران جزء سه هیات برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس هیات ووشو استان مازندران افزود: برای انتخاب هیات های برتر ووشوی کشور در سال 95 شاخص هایی چون حضور در لیگ های کشوری، برگزاری لیگ های استانی، نتایج مسابقات کشوری در رده های سنی مختلف در دو بخش بانوان و آقایان، توسعه نیروی انسانی، بررسی تعداد مربیان، داوران و ورزشکاران فعال، توسعه سخت افزاری شامل فضاهای در اختیار هیات (خانه ووشو) و تجهیزات تخصصی، توسعه منابع مالی، رفتار سازمانی و توسعه فرهنگی در نظر گرفته شده است.

این مسئول  تصریح کرد: با برنامه‌ریزی های که تا کنون در هیات ووشو استان انجام شده توانستیم موفقیت‌های بی‌نظیری در کسب مدال‌های رنگارنگ در عرصه‌های کشوری، بین‌المللی و جهانی کسب کنیم.

 قهاری با بیان اینکه هدف ما گسترش دوستی با ورزش ووشو است، گفت: ورزش موجب سلامت روح و روان و در پی آن سلامت جسم را به همراه دارد.

رئیس هیات ووشو استان مازندران خاطرنشان کرد: قانون‌مداری و برنامه‌محوری هنگامی اجرا می‌شود که توام با عملکرد شایسته در مجموعه باشد و تنها با شعار دادن و حرف زدن موفقیتی حاصل نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه