English

بزرگ‌ترین تخلف بانکی در دولت یازدهم اتفاق افتاد

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این دولت بزرگ‌ترین تخلف بانکی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه اتفاق افتاد.

بزرگ‌ترین تخلف بانکی در دولت یازدهم اتفاق افتاد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مهدی زاهدی در  ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در قائم‌شهر با بیان اینکه ما به دو دلیل در این مکان اجتماع کرده‌ایم، اظهار کرد: نخستین دلیل، «نه» گفتن به دولت آقای روحانی و دلیل دوم بیعت با دکتر رئیسی برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری است.

وی افزود: در این دولت بزرگ‌ترین تخلف بانکی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه اتفاق افتاد.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شأن مملکت اسلامی نیست که رئیس جمهور آن در مجلس حاضر شود و از این فساد بزرگ به عنوان معوقات بانکی یاد کند، او باید پاسخگو باشد که این پول کی به خزانه و به فرهنگیان بازمی‌گردد.

زاهدی با بیان اینکه روحانی در همدان به مردم گفت که اگر اینها رأی بیاورند در خیابان‌ها دیوارکشی می‌کنند، اظهار کرد: ما در خیابان‌ها دیوار نمی‌کشیم بلکه با همت مردم در دولت انقلابی دیوار بلندی بین غارت‌گران بیت المال، مفسدان اقتصادی و محرومان و مستضعفان می کشیم، دیواری که در آن راهی برای حقوق‌بگیران نجومی و مفاسد اقتصادی نباشد.

وی ادامه داد: دولتی تشکیل می‌دهیم که در آن خبری از درآمدها و سرمایه‌های هزار میلیارد تومانی وزرا نباشد و با همت و همراهی مردم دیپلماسی انقلابی و عزت‌مندانه را به جای دیپلماسی التماسی داشته باشیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: با هر دین، مذهب، قومیت و فرهنگ اجازه نخواهیم داد که استکبار جهانی و ایادی آن ما را به انزوا بکشانند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت نهم با بیان اینکه عده‌ای به دنبال توطئه سال ۸۸ هستند، عنوان کرد: همانطور که رهبر انقلاب این هفته گفتند، اعلام می‌کنیم که مردم بصیر و مسلمان ایران در صحنه حضور دارند و وای به حال شما اگر بخواهید برای خدشه‌دار کردن انتخابات توطئه کنید.

وی افزود: مردم ایران در روز جمعه، پرشکوه در انتخابات حاضر خواهند شد و «نه» بزرگ به دولت روحانی می‌گویند.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس با قدردانی از قالیباف برای ائتلاف در انتخابات به نفع نیروهای انقلاب و حمایت از رئیسی، اظهار کرد: قالیباف نشان داد اگر در دوران جنگ سردار رزم بود امروز سردار ایثار و گذشت است و ما چنین کاری را ارج می‌نهیم چرا که موجب وحدت نیروهای انقلابی در کشور شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: رئیسی نباید در حوزه اجرایی تنها بماند و همه مردم ایران اعلام می‌کنیم که عضو کابینه وی هستیم.

وی افزود: رئیسی به مردم متکی و از درون مردم آمده است و ما در استان‌ها و مناطق مختلف نظر مردم را برای اجراییات در استان‌ها و شناخت بیشتر مشکلات و رفع آنها و نیز جهت بهینه‌سازی و بهره‌وری بیشتر از سرمایه‌های محلی از همه مشورت می‌گیریم.

زاهدی در پایان با اشاره به استقبال باشکوه مردم مازندران از رئیسی گفت: شما در استقبال از رئیسی افتخار و حماسه آفریدید و وظیفه دارم تشکر ویژه وی را به شما ابلاغ کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه