English

پلیس برای تامین امنیت انتخابات در مازندران آماده است

فرمانده انتظامی استان مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در استان خبر داد.

پلیس برای تامین امنیت انتخابات در مازندران آماده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سید محمود میرفیضی در جمع فرماندهان و مسوولان انتظامی استان در قرارگاه امام علی (ع) تأمین نظم وامنیت انتخابات در ساری، گفت: تأمین نظم و امنیت انتخابات مهم‌ترین رسالت پلیس در برگزاری انتخابات است.

وی گفت: یکی از راه‌های اساسی از بین بردن توطئه‌های استکبار جهانی شرکت در انتخابات و پاسخ‌های دندان‌شکن ملت به دشمن با حضور حداکثری در این رفراندوم بزرگ است.

فرمانده انتظامی استان مازندران بابیان این‌که، مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است، افزود: از مهم‌ترین اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی تأمین امنیت انتخابات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

سردار میرفیضی، خاطرنشان کرد: پلیس با پیش‌بینی وضعیت امنیتی انتخابات اقدامات پیشگیرانه را در سطح استان مازندران به کار گرفته است تا مردم ولایتمدار استان بااحساس امنیت بالا و با حضوری حداکثری بتوانند نامزد اصلح خود را انتخاب کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: برای تأمین امنیت و آرامش روانی مردم در ایام تبلیغات کاندیداها، پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کاروان‌های تبلیغاتی که موجب اخلال در نظم عمومی و آسایش و آرامش مردم و همچنین آمدوشد می‌شوند برابر قانون  برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه از آمادگی صددرصدی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات در استان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی برای تمامی مراحل انتخابات تا پایان شمارش آری و اعلام نتایج انتخابات برنامه‌ریزی منسجمی انجام داده است و تمامی فعالیت‌ها بر اساس برنامه‌ای جامع صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه