English

پرداخت حدود ۵ هزار میلیارد تومان به واحدهای تولیدی مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: از توان تسهیلات‌دهی بانکی 4 هزار و 900 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی، کشاورزی و خدماتی در استان پرداخت شد.

پرداخت حدود 5 هزار میلیارد تومان به واحدهای تولیدی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، حسن خیریان‌پور در مراسم افتتاح گازرسانی به 750 خانوار هشت روستای بخش خرم‌آباد اظهار کرد: پروژه گازرسانی در این شهرستان با اعتبار 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: امروز گازرسانی و مطابق آن فناوری‌های نوین در استان در دو الی سه سال اخیر 900 میلیارد تومان هزینه شد تا در زیرساخت‌های فناوری‌های نوین پهنای باند اینترنت استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود: بعد از استان تهران در همین بحث مازندران رتبه دوم کشور را دارد.

این مسؤول تصریح کرد: در سه سال گذشته 570 میلیارد تومان در زمینه گازرسانی روستاهای مازندران هزینه شد تا مردم از نعمت گاز بهره‌مند شوند و قطعاً حق مردم بیشتر  است.

خیریان‌پور خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته یک‌هزار و 483 کیلومتر راه‌های روستایی مازندران آسفالت شده است.

وی ادامه داد: در میان 31 استان کشور در سال گذشته در زمینه اشتغال و تولید 489 میلیارد تومان به یک‌هزار و 100 واحد تولیدی در زمینه صنعت و کشاورزی تسهیلات پرداخت کردیم و رتبه نخست کشور را کسب کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود: از توان تسهیلات‌دهی بانکی 4 هزار و 900 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی، کشاورزی و خدماتی در استان پرداخت کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز در مراسم افتتاح گازرسانی به 750 خانوار هشت روستای بخش خرم‌آباد اظهار کرد: در سه سال گذشته 9 هزار روستا در استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

محمداسماعیل ابراهیم زاده با تأکید بر اینکه ما می‌توانیم منتقد باشیم، راهکار ارائه بدهیم و اهل گفت‌وگو باشیم، تصریح کرد: براساس فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری آنچه برای ملت افتاد به مردم بگوییم.

وی با اشاره به اینکه در سخت‌ترین جاده‌ها و دورترین مسیر شهرستان تنکابن تا پایان سال صد درصد گازدار می‌شود، گفت: این یعنی اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ارزشی که نظام برای مردم قائل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه