English

فضای مجازی برای بررسی تخلفات انتخاباتی در ساری رصد می شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری گفت: رصد فضای مجازی برای بررسی تخلفات انتخاباتی در حال انجام است و به رخدادهای غیر انتخاباتی نیز هشدار داده می‌شود.

فضای مجازی برای بررسی تخلفات انتخاباتی در ساری رصد می شود

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل حسن‌زاده در کمیته ستاد انتخابات ساری، با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای نظام است گفت: نباید اجازه دهیم جو شهرستان و همدلی حاکم برهم بخورد چراکه حاصل این جو نصیب مردم می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری با تأکید بر اینکه از کاندیداها انتظار داریم که حامیان خود را نسبت به ممنوعیت‌های قانونی در خصوص تبلیغات، توجیه کنند ادامه داد: قانون‌گذاری اصلی‌ترین رسالت یک نماینده پارلمان شهری است و بااین‌حال اگر کاندیداهایی برای جلب آراء مردم تن به قانون‌گریزی دهد قطعاً موجب تغییر نگاه افکار عمومی نسب به خود می‌شود و شکست می‌خورد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه بر اساس قانون انتخابات تبصره ماده ۶۵ آ.ش هر کاندیدا در هر منطقه از شهرداری تنها می‌تواند یک ستاد داشته باشد گفت: پوسترهای کاندیداها باید در محل جانمایی شده در سطح شهر که توسط شهرداری داربست و بنر زده‌شده و در اندازه‌های تعیین‌شده نصب شوند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: ما همچنان روند رصد را دنبال خواهیم کرد و حین و پس از انتخابات با متخلفین برخورد قانونی وجدی خواهیم کرد و فعالیت کارمندان در ساعت اداری، استفاده از امکانات اداری و موسساتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند ممنوع است و مجرم شناخته می‌شود.

حسن‌زاده افزود: با توجه به تأیید نهایی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهرسازی و فعال شدن ستادهای انتخاباتی در این شهرستان روز سه‌شنبه کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به جلسه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی دعوت شدند و تذکرات قانونی از سوی اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان ساری جهت انجام تبلیغات به آنان داده شد.

وی با اشاره به دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی که به نامزدهای شوراهای اسلامی شهر ابلاغ‌شده است گفت: تبلیغاتی برخلاف دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی از طرف برخی طرفداران کاندیداها گزارش‌شده است که دستورات لازم به ضابطان قضائی داده‌شده تا طبق قانون با این تخلفات برخورد شود.

حسن‌زاده گفت: هر کَس از وقوع تخلفی مطلع شد، فوراً به هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها اطلاع دهد تا از طریق بازرسان، از آن تخلف جلوگیری شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری تصریح کرد: گزارش‌های مردمی که همراه با فیلم و عکس باشد و یا تماس بگیرند، بازرس مربوطه اعزام می‌شود و اگر آن بازرس وقوع تخلف را تأیید کند پرونده تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال تا مراحل قانونی آن طی شود.

حسن‌زاده تأکید کرد: کلیه‌ها نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان ساری دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی را مطالعه و طبق آن عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه