English

شورای شهر و شهرداری موظف به سرمایه‌گذاری بر استعدادهای جوان هستند

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بابل با تاکید بر بکارگیری جوانان تاکید کرد: بابل شهر نخبگان است، شورای شهر و شهرداری موظف به سرمایه‌گذاری بر استعدادهای جوان هستند.

شورای شهر و شهرداری موظف به سرمایه‌گذاری بر استعدادهای جوان هستند
به گزارش خبرگزاری موج، زهرا بخشی با بیان بخشی از سوابق خود اظهار کرد: ۳۰ سال فعالیت در آموزش و پرورش به عنوان مدیر مدرسه، معاون آموزشی و در سال‌های اخیر مسئولیت مشاور رئیس آموزش و پرورش بابل برای من فرصت خدمت بود.

وی افزود: در حال حاضر نیز در مجمع خیرین برای حل پاره‌ای از مشکلات مردم در حال انجام وظیفه‌ام و بنا به دعوت دلسوزان و بزرگانی چون حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه شهرم و با  کسب تکلیف  از ایشان پا به این عرصه گذاشتم.

این خیر مدرسه‌ساز با تشریح برنامه‌های فرهنگی خود ادامه داد: بنده با نگاه خیرخواهانه وارد این عرصه شدم و به دنبال به ثمر رسیدن کارهای نیمه‌تمام هستم، ارزش‌گذاری، ارزش نهادن به فرهنگ و نخبگان فرهنگی شهرمان وظیفه شورا است و ما موظف به ارائه خدمات فرهنگی و ایجاد فضاهای مناسب برای این قشر هستیم.

بخشی تصریح کرد: نبود فرهنگ‌سرا مناسب شان بابل با این فرهنگ غنی نیست و باید مانند سایر شهرها این فضای فرهنگی ایجاد شود.

خیر فرهنگی بابل ضمن اشاره به مشکلاتی که در آموزش و پرورش وجود دارد گفت: به عنوان یک فرهنگی در این سال‌ها کمبودهای بسیاری را در آموزش و پرورش شهرستان دیدم، برخی مدارس در مناطق محروم شهر نیاز به امکاناتی چون کامپیوتر، دستگاه چاپ و … دارند که البته ما با کمک انجمن علمی فرهنگیان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز این تجهیزات را فراهم کردیم.

وی افزود: خوشبختانه پروژه آبرسانی به منطقه بابلکنار(تیرکن) نیز اجرا شد و از دیگر برنامه‌های ما حل مشکل رفت‌و‌ آمد مردم در مناطق جنگلی و محروم شهرستان است.

این کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بابل با تاکید بر بکارگیری جوانان تاکید کرد: بابل شهر نخبگان است، شورای شهر و شهرداری موظف به سرمایه‌گذاری بر استعدادهای جوان هستند، ما برای افزایش توان و قابلیت‌های شهر باید از این نخبگان استفاده کنیم و توجه به آنان را در دستور کارمان قرار دهیم.

وی ایجاد فرصت‌های اقتصادی در شهرستان را لازم دانست و یادآور شد: باید شرایطی را فراهم بیاوریم تا سرمایه‌گذاران جذب شوند و برنامه‌های اقتصادی شهر را گسترش دهیم، برای مثال ایجاد فروشگاه‌های صنایع دستی بابل و احداث موزه شهدا از برنامه‌هایی است که باید انجام شود.

زهرا بخشی ضمن نکوهش انتخاب براساس قوم و طایفه اظهار کرد: ما نیروهای جوان بسیار متخصصی داریم که در ادارات استخدام نشده‌اند اما برخی با نگاه قومی و طایفه‌ای افراد را انتخاب می‌کنند و بر مسندی که حق این جوانان است می‌نشیند، باید با آنان برخورد شود.

عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز بابل با تشریح مهم‌ترین برنامه خود گفت: حمایت از بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست مهم‌ترین دغدغه ماست، تشکیل انجمن حمایت از آنان، ایجاد فضایی جهت فعالیت‌ اقتصادی و ساماندهی این فعالیت‌ها از مهم‌ترین اهداف ماست که حتی در صورت عدم ورود به شورای شهر نیز ان‌شالله از همه مهارت‌های زنان استفاده خواهیم کرد.

وی انتقال حواشی میان اعضای شورای شهر به فضای مجازی را تاسف‌بار دانست و افزود: اعضای شورای شهر اگر دارای اهداف عالیه باشند باید پابه‌پای مردم و برای خدمت به آنان فعالیت کنند، نباید اختلاف نظر در شورا باعث مخدوش شدن چهره شهر شود.

مشاور رییس آموزش و پرورش به لزوم ارتباط درست میان شهرداری و شورای شهر اشاره و تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر دو نهاد تاثیرگذار در بهبود اوضاع شهر هستند و اعضای شورا باید قانون‌مندی، توجه به اصول و خواسته‌های مردم را در راس امور خود قرار دهند.

وی افزود: اگر مردم شخصی را برگزیدند، وی به عنوان نماینده مردم موظف است با آنان ارتباط مستقیم داشته و به دغدغه و مشکلاتشان گوش دهد، با ارائه گزارش عملکرد مردم می‌توانند در جریان فعالیت‌ها قرار بگیرند و راحت‌تر قضاوت کنند.

زهرا بخشی در پایان با اشاره به نجات جوان بابلی از اعدام  گفت: نجات یک جوان نجات جهانی است، وقتی بر ما مسلم شد که این جوان متحول شده است، برای نجات وی از هیچ کوششی دریغ نکردیم و مردم باید این گونه مسائل را نیز در کارهای خیریه مدنظر قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه