English

رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران:

برنامه محوری توأم با آینده نگری هدررفت هزینه‌ها را کاهش می دهد

فرامرز نقیبی اظهار داشت:برنامه محوری توأم با آینده نگری هدررفت هزینه‌ها و اعتبارات را کاهش داده و بستر مطمئن تری برای فعالیت را فراهم می‌کند.

برنامه محوری توأم با آینده نگری هدررفت هزینه‌ها را کاهش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج،رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران در گفت و گویی ضمن بیان لزوم تغییر و ایجاد نگرشی نو در ساختار شوراهای اسلامی شهر برای دستیابی به پویایی و پیشرفت اظهار کرد: به منظور تسریع در ارائه خدمات به مردم نیاز به یک ساختار جدید و فضای علمی و کارشناسانه بیشتری در شوراها احساس می‌شود.

فرامرز نقیبی افزود: باید شورا به‌عنوان نهادی که مستقیم با مردم در ارتباط است به نحو سیستماتیکی فعالیت‌های خود را روزآمد کند و از دیدگاه سنتی به مسائل گذار کند تا علاوه بر کارایی و اثربخشی بیشتر بتوانیم حس همدلی و رضایتمندی را در شهروندان بیش از پیش در جهت حل معضلات اصلی شهر ایجاد کنیم.

عضو سابق شورای شهر ساری گفت:برنامه‌محوری یکی از مسایلی است که در دنیای امروز نقش و جلوه ویژه‌ای پیدا کرده و بسیاری از شهرهای پیشرفته این امر را در دستور کار خود قرار داده‌اند. برنامه محوری توأم با آینده نگری هدررفت هزینه‌ها و اعتبارات را کاهش داده و بستر مطمئن تری برای فعالیت را فراهم می‌کند.

 نقیبی اظهار داشت:در شهرهای بزرگ دنیا برنامه‌ریزی ضمن احصاء نیازها و اهداف شهری، همچنین مقایسه این نیازها با اهداف با منابع موجود اولویت‌ها را تعیین کرده و زمان بندی مشخصی برای فعالیت مشخص می‌کنند تا بتوان آینده‌ای روشن‌تر را برای شهر متصور شد و روی ریل مشخصی حرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه