English

دولت یازدهم وارث خرابی ها ونابسامانی اقتصادی برجا مانده از دولت گذشته است

رئیس اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت: دولت یازدهم وارث خرابی ها ونابسامانی اقتصادی برجا مانده از دولت گذشته است و تا حد زیادی حفره های ایجادی ناشی از دولت قبل در دولت تدبیر و امید پر شد.

دولت یازدهم وارث خرابی ها ونابسامانی اقتصادی برجا مانده از دولت گذشته است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله مهاجر اظهار داشت: برخی از شعارهایی که نامزدهای رئیس جمهوری می دهند، به نظر می رسد به دلیل نا آشنایی با وضعیت اقتصاد کشور است و این نامزدها حداقل پیش از ارایه شعار با اقتصاددانان مشورت کنند.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید آرامش به اقتصاد کشور برگشت و التهابی که در بازار اقتصادی کشور در دولت گذشته وجود داشت از بین رفت و این آرامش کمک کرد تا کشور به سمت رشد اقتصادی حرکت کند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران اضافه کرد: دولت یازدهم وارث خرابی ها ونابسامانی اقتصادی برجا مانده از دولت گذشته است و تا حد زیادی حفره های ایجادی ناشی از دولت قبل در دولت تدبیر و امید پر شد.

این صادرکننده مازنی مشکل واحدهای تولیدی را در شرایط فعلی بالا بودن نرخ سود بانکی و نحوه اجرای مالیات بر ارزش افزوده دانست و گفت: به نظر می رسد با کاهش نرخ تورم به زیر 10 درصد باید نرخ سود بانکی نیز برای حمایت از تولید کاهش یابد.

مهاجر اظهار داشت: اگرچه دولت تدبیر و امید نرخ سود 28 درصدی را با 10 درصد کاهش به 18 درصد رساند، ولی با کاهش نرخ تورم انتظاردست اندرکاران بخش تولید و صادرات کشور این است که برای کاهش قیمت تمام شده کالا و بستر برای صادرات، باید نرخ سود نیز متناسب با تورم کاهش یابد.

وی پرداخت یارانه تولید را دیگر راهکار برای کمک به رونق اقتصادی کشور و توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه