English

باید از ظرفیت های بر زمین مانده گردشگری ساری استفاده کرد

رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران اظهار داشت: باید از ظرفیت های بر زمین مانده گردشگری ساری استفاده کرد.

باید از ظرفیت های بر زمین مانده گردشگری ساری استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری موج، فرامرز نقیبی در گفت و گویی درباره ظرفیت ها و پتانسیل حوزه گردشگری ساری ، اظهار کرد: ظرفیت های گردشگری  استان به خصوص این  شهرستان به دو دسته ظرفیت طبیعی و غیر  طبیعی تقسیم می شود؛  ظرفیت طبیعی شامل زیبایی هایی است که در قالب جنگل، کوه، دریا و...  مینیاتور خدادادی را رقم زده است.

وی افزود: ظرفیت های غیر طبیعی حوزه گردشگری ؛ همه آن چیزی است که از گذشته تا حال توسط انسان و برای بهره بردن بیشتر از زیبایی های طبیعی ساخته شد و شامل ؛ سد سلیمان تنگه، برج رسکت، پارک ملل و .. است .

عضو سابق شورای شهر ساری با بیان اینکه شهر ساری نیاز به زیرساخت های بسیار قوی دارد تا جوابگوی گردشگران خارجی و داخلی باشد، عنوان کرد: امیدواریم برای رسیدن به این اهداف مسئولین گردشگری استان و اساتید دانشگاه ها در بخش معماری و شهر سازی کمک کنند.

نقیبی در ادامه نقش حضور بخش خصوصی را در شکل گری صنعت توریسم در شهرستان ساری مهم  خواند و افزود: بنابر اصل 44 قانون اساسی و  تاکیدات مقام معظم رهبری در اجرای این اصل و واگذاری برخی از امور به بخش خصوصی با نظارت دولت، یکی از بخش هایی که می تواند بخش خصوصی ورود پیدا کند و منشاء خدمات فراوانی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی