English

شاکله برنامه اقتصادی دولت محرومان را در برنمی‌گیرد

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قائم‌شهر گفت: مدیر اجرایی نظام جمهوری اسلامی باید براساس آنچه که وعده داده بود و آنچه که در قانون وظیفه داشت و آنچه که توقع مردم بود، عمل می‌کرد ولی نتوانست به توقعات پاسخ دهد.

شاکله برنامه اقتصادی دولت محرومان را در برنمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، آیین افتتاح ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حضور نخبگان و اقشار مردم در قائم‌شهر برگزار شد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قائم‌شهر با بیان اینکه یک‌بار دیگر موهبت الهی نصیب ملت ایران شده است، اظهار کرد: صحنه انتخابی در پیش است که ما آن را امری اعتقادی می‌دانیم و باید در آن مسوولیت‌های دینی و شرعی خود را مشخص کنیم.

میکائیل فرج پور افزود: انتخابات امری مهم است که سرنوشت همه امور کشور و جامعه با آن دخیل است و ما با تصمیم خود آن را رقم می‌زنیم.

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم امر مهمی را در این انتخابات رقم بزنیم، اظهار کرد: خواسته مهم ما تغییر وضع موجود است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قائم‌شهر در ادامه گفت: تصمیم داریم روشنگری انجام دهیم و حرفی بزنیم که در آینده پاسخگوی آن باشیم تا آیندگان ما را به خاطر آن سرزنش نکنند و بتوانیم پای آن بایستیم.

فرج پور خاطرنشان کرد: حرف‌هایی که می‌زنیم باید درست و منطبق با حقیقت باشد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه دلیل حضور ما در این عرصه معرفی کاندیدای جدید است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم ویژگی، کارها و برنامه‌های کاندیدای جدید را معرفی کنیم چرا که این کار وظیفه شرعی و قانونی ماست و سؤال بزرگ آن است که وضع موجود چگونه است و چرا می‌خواهیم آن را تغییر دهیم.

فرج‌پور با بیان اینکه افرادی چهار سال قبل به مردم وعده دادند و از آنها رأی گرفتند، اظهار کرد: عدم انطباق وعده‌ها و قول‌های آن افراد با وضع موجود، انگیزه اصلی ما برای تغییر است.

وی در ادامه گفت: مدیر اجرایی نظام جمهوری اسلامی باید براساس آنچه که وعده داده بود و آنچه که در قانون وِظیفه داشت و آنچه که توقع مردم بود، عمل می‌کرد ولی نتوانست به توقعات پاسخ دهد.

رئیس ستاد دکتر قالیباف در قائم‌شهر با بیان اینکه ما نسبت به رویکرد سیاسی دولت فعلی و مدیریت اجرایی آن انتقاد داریم، اظهار کرد: اندیشه سیاسی آنان با مردم تفاوت دارد و نگاه اقتصادی مدیریت اجرایی وضع موجود نیز با معیشت مردم منطبق نیست.

وی افزود: نگاه اجتماعی این افراد نیز با مردم متفاوت است و صحبت‌هایی که ما در این رابطه می‌زنیم در جامعه مصداق واقعی دارد.

فرج پور عدم انطباق نگاه سیاسی حاکمان اجرایی کشور با خواسته‌های مردم را از دیگر اختلافات این زمینه برشمرد و اظهار کرد: اندیشه سیاسی دولت‌مردان نگاه به بیرون، تمکین و مسامحه کاری با قدرت‌های خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: بهترین فرصت این مردم همان برجام بود که به بهای کمی فروخته شد و آنان این مورد ارزشمند را با کوتاهی از دست دادند.

فرج‌پور با بیان اینکه این افراد برجام را به نفع شخص و حزب خود مصادره کردند، عنوان کرد: مذاکره فرصتی استثنایی بود که مردم در اختیارشان گذاشتند و برای آن هزینه کردند و زحمت کشیدند و 10 سال زمان برد تا انرژی هسته‌ای به مرحله‌ای برسد که به یک موقعیت ایده‌آل برسیم و به واسطه آن قدرت‌های بزرگ را برسر میز مذاکره بنشانیم.

وی ادامه داد: برجام یک موقعیت از پیش تعیین شده بود که باید به آن می‌رسیدیم ولی باید این فرصت را به دست کسانی بدهیم که بتوانند امتیاز بگیرند و به سادگی امتیاز از دست ندهند.

رئیس ستاد قالیباف در قائم‌شهر با بیان اینکه با توافقی که به انجام رساندیم مزایایی که می‌توانست برجام برای ما داشته باشد را ازدست دادیم، اظهارکرد: با شتاب تمام کردن توافق برجام سبب ضرر رساندن به وضع موجود و آینده شد.

وی افزود: به خاطر اینکه به مردم وعده داده بودند که با برجام به وضع زندگی شما بهبود می‌بخشیم، عجله کردند و به هرآنچه که خواست قدرت‌های بیگانه بود عمل کردند، بدون اینکه طرف مقابل گامی عملی در این زمینه بردارد.

فرج‌پور با بیان اینکه قدرت‌های خارجی آگاهانه بر سر میز مذاکره حاضر شدند و دوستان ما با عجله، عنوان کرد: ما به معاهده اجرایی و به نحوه عمل به آن معترضیم و می‌گوییم امتیازات به حق ما در این توافق از دست رفت.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قائم‌شهر دومین مشکلی که آنان را خواستار تغییر کرده است را وضعیت اقتصادی عنوان کرد و گفت: شاکله برنامه اقتصادی تمام برنامه‌ریزان اجرایی، تیمی است که مردم محروم و مستضعفین را در بر نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: آنان برای راضی کردن شرکت‌ها و قدرت‌های بزرگ، برنامه‌های اقتصادی آنان را پذیرفتند و به همین خاطر تمام برنامه‌های اقتصادی ما به سمت آنان سیر داده می‌شود.

فرج‌پور با بیان اینکه خواسته مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی و اقتصادی که سبب رونق کسب و کار در داخل شود است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در صحبت‌ها به کار برده می‌شد ولی در عمل تمامی سرمایه‌ها و امکانات به سمت اروپائیان و قدرت‌های بزرگ رفت.

وی افزود: 16 تا 17 میلیارد دلار برای خرید هواپیما تعهد دادیم، ما مخالف خرید هواپیما و تجهیزات هوایی نیستیم ولی چگونه و با چه قرار داد سنگین 20 ساله‌ای چنین تعهدی دادیم؟

 رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قائم‌شهربا بیان اینکه حمل و نقل جاده‌ای ما به شدت آسیب‌پذیر است، اظهار کرد: اگر قرار است حمل و نقل رشد کند، نباید فقط به حمل و نقل هوایی آن هم با چنین قراردادهای سنگینی توجه شود.

وی ادامه داد: اگر یک میلیارد دلار از آن پول را به داخل کشور می‌آوردند و برای راه آهن هزینه می‌کردند بخش بزرگی از مشکلات ما در صنایع داخلی و بیکاری در حمل و نقل حل می‌شد.

فرج‌پور خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین درد و انتقاد ما متوجه سیاست‌های اقتصادی این دولت است و قالیباف به واسطه تجربه، علم و دانش و تعهد و از همه مهم‌تر مردمی بودن،  لیاقت بر عهده گرفتن مسؤولیت اجرایی کشور را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه