English

نامزدهای انتخاباتی برای کسب آرا تنها به طرح مشکل نپردازند

رئیس دانشگاه پیام نور واحد ساری گفت : نامزدهای انتخاباتی برای کسب آرای مردم آن هم در دوره تبلیغات و اوج رقابت ها تنها به طرح مشکلات و مسائل مردم نپردازند.

نامزدهای انتخاباتی برای کسب آرا تنها به طرح مشکل نپردازند

به گزارش خبرگزاری موج، حسن مبینی اظهار داشت: بیان مشکلات و مسائلی همچون بیکاری ، تورم و مسکن که مردم به وضوح و روزانه با آن رو به رو هستند شاید در زمان تبلیغات انتخاباتی به صورت مقطعی بازخورد داشته باشد و باعث جلب آرای مردم شود ولی شناخت درستی از توانمندی نامزدها در مردم ایجاد می کند.

وی ادامه داد : در برگزاری انتخابات تنها کسب آرا و یا حضور حداکثری مردم ملاک نیست و باید این حضور را برای انتخابات بعدی تضمین کرد.

این استاد دانشگاه های مازندران گفت: نامزدهای انتخاباتی سعی کنند که با رصد و شناسایی مشکلات و مسائل مردم برنامه های قابل اجرا را در زمان تبلیغات مطرح کنند که بدینگونه در کسب آرای مردم نیز موفق تر خواهند بود.

وی افزود: دوره و زمان تبلیغات فریبنده برای جلب آرای مردم به نفع خود به سر رسیده است و امروز مردم هوشیاتر از گذشته به دنبال افراد با برنامه هستند تا مطالبات خود را پس از حضور بر مسند کار پیگیری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور ساری گفت: هم اکنون نبود برنامه توسط نامزدهای انتخاباتی باعث شده تا مردم در فضای بسته و محدود مجبور به انتخاب شوند که به نوعی 'زدن تیری در تاریکی است ' ، در حالی که می شود با بهره گیری و مشورت از نخبگان ، برنامه هایی با ویژگی ارائه و راهکار رفع مشکلات و مسائل هر جامعه ای ارائه کرد و به نوعی نامزدهای انتخاباتی برنامه محور و رای دهندگان مطالبه گر را پرورش داد و تقویت کرد.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود و در مازندران نیز مردم برای انتخاب هفت هزار و 735 عضو شورای شهر و روستا در این روز پای صندوق های اخذ رای می روند.

در مازندران 2میلیون و242 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی