English

نقیبی در گفت و گو با موج:

معلمان سرمایه های ارزشمند کشور محسوب می شوند

رئیس اسبق شورای عالی مازندران با تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان گفت: مسوولین آموزش و پرورش باید به گونه ای عمل کنند تا فکر و ذهن معلم تنها معطوف به آموزش فرزندان و آینده سازان کشور باشد.

معلمان سرمایه های ارزشمند کشور محسوب می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، فرامرز نقیبی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند توجه به معلمان است، افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات مدارس و معلمان در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که رسیدگی به نیازهای معلمان توجه به توسعه و پیشرفت جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه معلمان باید همواره اطلاعات جدید داشته باشند، عنوان کرد: معلم در تربیت دانش‌ آموزان نقش بسیار مهمی دارند و باید مطالعه کنند و اطلاعاتشان به روز باشد تا بتوانند به خوبی به مسائل تربیتی دانش‌اموزان برسند.

رئیس سابق شورای عالی استان مازندران  گفت: از معلمان می‌خواهیم تا به امانتهای الهی و دانش آموزان که به آنان سپرده شده، توجه بیشتری داشته باشند زیرا که اگر مدیر لایق نداشته باشیم امکانات درست استفاده نمی‌شود.

 نقیبی متذکر شد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد ازآن در طول هشت سال دفاع مقدس، فرهنگیان ودانش آموزان نقش بسیارممتازی داشتند و با حضور در جبهه های نبرد و در حال حاضر در جبهه فرهنگی و جنگ نرم، همیشه حافظ انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی اضافه کرد: تمامی کسانی که در حوزه های مختلف تولید، امنیت، بهداشت و درمان و مدیریت کشور خدمت می کنند همان دانش آموزان دیروز هستند که از خوشه های تلاش معلمین بهره مند شدند و  تمام کسانی که امروز در ایران خدمت می کنند دسترنج معلمین دلسوز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه