English

بیمه کارگران ساختمانی مورد بی مهری قرار می گیرد

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران گفت: بیمه کارگران ساختمانی مورد بی مهری قرار می گیرد.

بیمه کارگران ساختمانی مورد بی مهری قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدهادی ساداتی اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌های مهمی در روزهای متعلق به کار و کارگر در مازندران منعقد شده و از کارگران نیز حمایت‌های مناسبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه آموزشی در حوزه ایمنی کارگران ساختمانی با نظام مهندسی در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: اجرای تفاهم‌نامه‌های مربوط به کار و کارگر مدتی با کم‌لطفی مواجه شده که مسئولان وعده همکاری دادند.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران با اشاره به بی‌مهرها در حوزه بیمه کارگران ساختمانی خاطرنشان کرد: در زمینه بیمه وعده‌هایی داده شد تا همه کارگران ساختمانی بیمه شوند.

ساداتی با اشاره به لزوم مشارکت تمام مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و دینی کارگران است و همه باید با مشارکت خود وظیفه‌شان را به خوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا وضع معیشتی کارگران و مردم اصلاح شود، یادآور شد: باید زمینه تامین وضع معیشتی مردم مطابق با نظر رهبری در جامعه باید فراهم شود.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران اظهار کرد: نداشتن امنیت شغلی و قانون عدم حمایت از کارگران در بخش های خصوصی، به همراه نبود توازن شرایط حقوقی میان زن و مرد در بحث بیمه های کارگری با وجود بیشترین فشار و آسیب‌ها در این حوزه از چالش‌های موجود فعلی در این‌ حوزه است.

ساداتی افزود: با وجود اینکه تلاش مستمر در بحث حقوقی کارگران، هنوز نواقصی در تحقق شرایط مطلوب و عدم بسته‌های حمایتی از سوی کارفرماها وجود دارد که انتظار می‌رود زودتر محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه