English

انتخاب مردم ملاک و میزان برای آینده کشور است

فرماندار تنکابن گفت: بعضی از انتخابات می‌توانند سالیان سال چه اثر مثبت چه اثر منفی اثرگذار باشد چرا که انتخاب مردم ملاک و میزان برای آینده کشور است.

انتخاب مردم ملاک و میزان برای آینده کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدامیر حسینی‌جو در همایش علمداران ولایت با اشاره به اینکه جانبازان شناسنامه‌های ماندگار جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: امروز بعد از 38 سالگرد انقلاب اسلامی هم حماسه‌های می‌آفرینند و این راه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در تاریخ کشورمان وقتی اسلام وارد کشورمان می‌شود و ایرانیان می‌پذیرند و شیعه در ایران پدید می‌آید، این یک انتخاب ریشه‌دار در کشور پهناور ایران اسلامی است.

فرماندار ویژه تنکابن با بیان اینکه چرا شیعه، چرا ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز، افزود: چون عاشورا تشیع و فرهنگ شیعه یک ایدئولوژی است که واقعاً جامعه انسانی به آن نیاز دارد و بسیاری از غیرمسلمان‌ها وقتی که این شخصیت‌ها را شناختند به اسلام گرایش پیدا کردند.

حسینی‌جو با بیان اینکه با شکل‌گیری انقلاب اسلامی امام راحل نام جمهوری اسلامی را انتخاب کرد، خاطرنشان کرد: چون ایدئولوژی تشیع و تفکر امامت و ولایت بر آن حاکم است.

وی افزود: جمهوریت یعنی همه مردم نقشی که در این رابطه دارند و اسلامیت اصل ولایت فقیه که در قانون اساسی می‌درخشد، چون پایه، اساس و قوام، دوام نظام در آن است.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به اینکه استکبار جهانی می‌خواهد به جهانیان انتقال دهد که شیعه مساوی خشم، خشونت و درگیری است،گفت: واقعیت این نیست آنها خصوصیت واقعی شیعه را مطرح نمی‌کنند.

این مسوول تصریح کرد: در حال حاضر درصدد هستند با ایجاد دو دستگی و اختلاف ایجاد کردن در جامعه اسلامی تلاش کنند این اختلافات را گسترش دهند تا نفوذ کنند در ایران تا به خواسته‌های‌شان برسند اما هیچ وقت با حضور رهبر انقلاب و دلسوزان نظام موفق نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در اینده نزدیک 29 اردیبهشت ماه یک انتخاب دیگر در پیش داریم، گفت: مقام معظم رهبری در جمع کارگران به یک نکته کلیدی اشاره کردند که من به شما مردم می‌گویم که انتخاب سرنوشت کوتاه‌مدت، میان مدت، بلند مدت شنا را رقم می‌زند.

فرماندار ویژه تنکابن اظهار کرد: بعضی از انتخابات می‌توانند سالیان سال چه اثر مثبت چه اثر منفی اثرگذار باشد چرا که انتخاب مردم ملاک و میزان برای آینده کشور است.

حسینی‌جو با بیان اینکه فرمانده کل قوا در کشور ایران مقام معظم رهبری است، یادأور شد: هیچ فرد و جناحی اجازه ندارد در موضوعات امنیت ملی خارج از خط و قواره ترسیم شده تصمیم و قدمی بردارد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه قانون است و در این قانون امام راحل و شخصیت بزرگ انقلاب اصل ولایت فقیه را معرفی کرده‌اند.

فرماندار ویژه تنکابن با بیان اینکه خط قرمز نظام بر این اساس تعبیه شده است، تصریح کرد: ما با تأسی به این اصل هر فرد و گروهی بخواهد خارج از این مسیر گام بردارد مطمئن باشید مردم جواب محکمی خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه