English

ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه روحانی در استان مازندران راه اندازی شد

ستاد مرکزی حامیان دولت روحانی شعبه اعتدال و توسعه با حضور احمد مسجد جامعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات در مازندران افتتاح شد.

ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه روحانی در استان مازندران راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس ستاد روحانی در استان مازندران با بیان اینکه اصلاح طلبان مازندران همواره حامی روحانی هستند و از اصولگرای خردورز حمایت می کنند و وفادارترین به روحانی هستند افزود: امیدواریم با همدلی، اتحاد و وفاق زمینه پیروزی روحانی را فراهم آوریم.

محسن نریمان با بیان اینکه بسیاری از سخنان، یکی از نامزدها، محل شائبه است افزود:  وزارت راه و شهرسازی زمانی مجوز ساخت برج های ۳۳ طبقه را داد که آقای بابک زنجانی و حامیانش در شهرداری حضور داشتند.

وی گفت: بنده به عنوان‌معاون وزیر راه و شهرسازی مرتب در جلسات حضور داشتم و بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به دلیل گودبرداری غیراصولی بابت خسارت به مردم پرداخت شد که از حلقوم آنها بیرون کشیدیم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان مازندران در ادامه با بیان اینکه اکثر کنشگران سیاسی بر این عقیده اند که  تداوم اعتدال به از بین رفتن نامهربانی ها در کشور کمک خواهد کرد افزود: متاسفانه هنوز تفکرات دولت هشت ساله قبل توسط بعضی نامزدهای انتخابات در حال انجام است.

مهدی قاسمی گفت: مردم هنوز حوادث تلخ انتخابات سال ۸۸ را فراموش نکردند و اجازه نخواهند داد که عده ای با همان شیوه اقدام به دروغ پراکنی کنند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که در چهار سال آینده نیز سکان اجرایی کشور در اختیار دکتر روحانی قرارگیردو با نرزی بیشتری کشور را اداره کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه