English

کشته و زخمی شدن ۲ کارگر براثر ریزش معدن در سوادکوه

معاون فرماندار شهرستان سوادکوه گفت: ریزش تونل یکی از معادن در این شهرستان موجب مرگ یک کارگر و زخمی شدن کارگر دیگر شد.

کشته و زخمی شدن 2 کارگر براثر ریزش معدن در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج، عین الله طالبی افزود: این 2 کارگر هنگام کار در تونل معدن زغالسنگ در منطقه لله بند پایین از توابع شهر زیراب دچار حادثه ریزش شدند.

وی ادامه داد : پس از اعلام وقوع این حادثه نیروهای شرکت زغالسنگ البرز مرکزی مستقر در منطقه انجیل تنگه برای نجات کارگران اعزام شدند و آنان را به بیمارستان شهدای زیراب منتقل کردند .

معاون فرماندار سوادکوه گفت : متاسفانه شدت صدمات وارده باعث شد تا عملیات احیای یکی از کارگران به نام 'مجید مرادی ' موفقیت آمیز نبود و این فرد در بیمارستان فوت کرد .

وی سن این کارگر متوفی را 40 سال اعلام کرد .

طالبی درباره کارگر مصدوم این حادثه نیز گفت : 'رمضان خلیلی ' کارگر 48 ساله از ناحیه قفسه سینه دچار شکستگی شد که هم اکنون در بیمارستان شهدای زیراب بستری می باشد .

وی تعداد معادن زغالسنگ موجود در شهرستان سوادکوه را بیش از 10 معدن اعلام کرد و افزود : با اجرای خصوصی سازی بخشی از معادن به یک شرکت صنعتی معدنی و نیز به صورت انفرادی به بخش خصوصی واگذار شد و استخراج زغالسنگ را انجام می دهند .

آذرماه سال گذشته نیز یک کارگر 45 ساله هنگام کار در معدنی در سوادکوه در گودالی سقوط کرد و جان خود را از دست داد .

طالبی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون چند بار برای کارگران معادن این شهرستان حوادث حین کار رخ داده است ، ادامه داد : با ایمن سازی محیط کار این کارگران ، امنیت جانی آنان حین کار فراهم خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی