English

زمان آغاز امتحانات دانش‌آموزان بعد از انتخابات است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: زمان آغاز امتحانات دانش‌آموزان بعد از انتخابات بوده که مشکلی ایجاد نمی‌شود.

زمان آغاز امتحانات دانش‌آموزان بعد از انتخابات است

به گزارش خبرگزاری موج، اسفندیار نظری اظهار کرد: امتحانات آموزش و پرورش به‌صورت همزمان در سراسر کشور از دوم خرداد آغاز شده و پایان امتحانات 25 خردادماه است.

وی ادامه داد: امتحانات دوره ابتدایی از دوم تا 13 ، متوسطه اول (پایه هفتم، هشتم و نهم) از دوم تا 22  و متوسطه دوم از دوم تا 25 و امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان از دوم تا 25 خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه زمان آغاز امتحانات دانش‌آموزان بعد از انتخابات بوده که مشکلی ایجاد نخواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر آزمون شبه نهایی به‌منظور آمادگی دانش‌آموزان برای امتحان پایان ترم در حال برگزاری است.

نظری با اعلام اینکه بعد از برگزاری انتخابات موفق، آموزش و پرورش براساس تقویم اجرایی خود امتحانات را برگزار می‌کند، تصریح کرد: دانش‌آموزان پایه نهم بعد از پایان امتحانات در دو هفته نخست تیر ماه امسال برای هدایت تحصیلی به مدارس مراجعه کرده و براساس استعداد، علاقه، نیاز و امکانات شهرستان و مناطق به سه شاخه و 6 رشته هدایت تحصیلی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه هدایت تحصیلی امسال براساس معدل درس است، خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند براساس معدل کل دانش‌آموزان است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: انتظار ما از خانواده‌ها این است که در مدت زمان باقی‌مانده به برگزاری امتحانات نسبت به آمادگی دانش‌آموزان اقدام کرده و از مسافرت‌ها پرهیز کنند.

نظری در پایان گفت: اگر دانش‌آموزان در دروس خود با مشکلی مواجه هستند رفع اشکال شود تا دانش‌آموزان با اعتماد به نفس کامل در امتحانات پایانی شرکت کرده و نمرات خوبی کسب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه