English

پیش‌بینی آسمانی ابری تا پایان هفته در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز تا روز پنج‌شنبه آسمان استان عمدتاً به‌صورت نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی آسمانی ابری تا پایان هفته در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، احمد اسدی اظهار کرد: سامانه ناپایداری در شرق دریای مدیترانه دریای مدیترانه مستقر است به‌تناوب امواج ناپایداری بر روی کشور ارسال می‌کند.

وی بیان کرد: از امروز تا روز پنج‌شنبه آسمان مازندران عمدتاً به‌صورت نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود که به‌دلیل عبور امواج کم و بیش ناپایدار در برخی ساعات به‌صورت ابری خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه طی این مدت آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری است، اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی این مدت بارش‌هایی به‌ویژه در مناطق غربی استان داریم که مقدار بارش‌ها قابل ملاحظه نیست.

این مسوول تصریح کرد: طی روزهای آینده به‌تدریج با تضعیف سامانه پرفشار شاهد افزایش تدریجی و نسبی دمای هوای مازندران هستیم.

اسدی ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی فرصت خوبی برای کشاورزان به‌ویژه شالیکاران است تا در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: همچنین آسمان استان طی این مدت گاهاً مه‌آلود است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و در برخی ساعات با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه