English

کارآفرینی موجب اشتغال و تحرک بازار در شهر بابل می شود

مدیر موسسه حقوقی صلح آفرین بیان داشت:کارآفرینی موجب اشتغال و تحرک بازار در شهر بابل می شود.

کارآفرینی موجب اشتغال و تحرک بازار در شهر بابل می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید بهزاد حسنی در گفت و گویی بیان کرد:در جوامع توسعه یافته مسیرهای نیل به توسعه اقتصادی از جنبه‌ های متعدد قابل بررسی است، یکی از عواملی که توسعه و ترقی این جوامع را فراهم می سازد، وجود افراد خلاق، مطلع و جسوری است که با اندیشه‌ها و تفکرات خود، برنامه‌های مکتوب را به واقعیت تبدیل ساخته و باپشت سرنهادن مشکلات مختلف، صبورانه و مدبرانه برنامه‌ های خود را عملیاتی و کاربردی نموده‌اند.

وی اظهار داشت:بنابراین فقط تکیه بر جنبه‌های فناورانه و تکنولوژی صرف، نمی تواند جامعه را به مرزهای توسعه نزدیک سازد، بلکه تولید کار و شغل زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

سید بهزاد حسنی گفت:کارآفرینی و تولید کار در حمایت از تولید ملی نقش مهم و جایگاه اساسی دارد و بخش مهمی از تولیدات داخلی می تواند نتیجه کارآفرینی افرادی باشد که با تکیه بر فکر و خلاقیت خود توانسته‌اند نیازها و احتیاجات خود و دیگران را تامین کنند و نقش مهمی را در عرصه اقتصادی داشته باشند.

مدیر موسسه حقوقی صلح آفرین افزود:اشتغال و اهمیت تولید، حفظ و توسعه شغل از مباحث مهم و استراتژیکی اقتصاد است که مدیران و سیاستگذاران هر جامعه‌ای نقش آن را در تولیدات داخلی کشور مهم قلمداد می کنند.

حسنی با اشاره به اینکه ارتباط مناسبی بین دانشگاه ها و کارآفرینان شهر بابل وجود ندارد، عنوان کرد: حمایت از فارغ التحصیلان در دانشگاه ها می تواند در آینده زمینه ساز حضور کارآفرینان در بخش های مختلف شود.

وی گفت: نقش کارآفرینی و کارآفرینان در جامعه از جنبه‌ های مختلف اقتصادی، در خور اهمیت است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی