English

اعتماد به جوانان راهی برای توسعه و پیشرفت شهر سرخ رود است

باید بستر و شرایط لازم را برای دیده شدن جوانان فراهم کرد و اعتماد به جوانان راهی برای توسعه و پیشرفت شهر سرخ رود است.

اعتماد به جوانان راهی برای توسعه و پیشرفت شهر سرخ رود است

به گزارش خبرگزاری موج،علاقه‏مندان به اعتلای ایران اسلامی سخت بر این باورند که باید از تمامی توانمندی‏های کشور برای توسعه بهره برد، در این میان جوانان به عنوان نسلی پویا و بالنده و دارای تخصص و تعهد خواهان ایفای نقش هر چه مؤثرتر در پیشرفت شهر خود هستند.

صابر اکبرزاده کارشناس ارشد مدیریت و کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی، عضوکارگروه اقتصادی شهرستان محمودآباد، رییس هیات ورزشهای رزمی استان مازندران با مدیریت بیش از 60 رشته و سبکهای ورزشی زیر مجموعه، مسوول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج04 حضرت موسی سرخ رود  ،مدرس وزارت ورزش،فدراسیونها و انجمنهای مختلف ملی و استانی مربی و داور بین المللی  ،سرمربی و مربی موفق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ، آسیایی و المپیک ساحلی با کسب عنوان نائب قهرمانی تیمی، قهرمان ملی و آسیا و جهانی کیک بوکسینگ و ورزش باستانی و زرورخانه ای، قضاوت در میادین مختلف جهانی، بیچ گیمز ،اسیایی و ملی ،عضو هیات رییسه و دبیر کیک بوکسینگ کشور ، برترینهای ورزش کشور و استان در سال 93 و 95  ،عضو کمیته شورای داوران و مسابقات فدراسیون ورزشهای رزمی جمهوری اسلامی ایران ، مربی سازنده و پرورش قهرمانان ،مربیان و داوران بنام ملی و بین المللی در ورزشهای بوکس،پرورش اندام،بدنسازی،رزمی،کیک بوکسینگ،پرس سینه و ماساژ ،سرپرست تیمها و اردوهای مختلف  ملی و استانی   ،مدیریت اکادمی ورزشی صابر

  کادر ستاد اجرایی برگزاری فستیوال جهانی هنرهای رزمی  ،مدیریت مسابقات و جشنوارهای محتلف علمی ،ورزشی،دانشجویی واجتماعی منطقه ای ،استانی ،ملی  ،رئیس سابق انجمن ملی ماساژو کاریوپراکتیک مازندران  ،ارائه و همکاری در مقالات علمی ، ورزشی و اجتماعی isi و نشریات داخلی برخی از سوابق این جوان خوشنام شهر سرخ رود می باشد.

یقیناً جوانان در هر کشور به عنوان نیروی انسانی سرمایه های اصلی و مایه قدرت و توان آن کشور محسوب می گردند.

کشوری در مسیر پیشرفت و توسعه موفق می شود که به بهترین شکل از نیرو و پتانسیل جوانان خویش در عرصه های مختلف استفاده نماید .

اگر به شکل مناسب و با برنامه ریزی دقیق از توان این نیروی عظیم استفاده شود ، یک فرصت بی نظیر را برای پیشرفت و توسعه همه جانبه و ارتقا امنیت ملی کشور به ارمغان خواهد آورد. در مقابل اگر نیروی جوان به حال خود رها شوند و به نیازهای منطقی آنان توجهی نشود و برای استفاده از نیروی آنان برنامه ریزی لازم انجام نگیرد ، پیشرفت و رشد کشور دچار وقفه و مشکل خواهد شد .

ایران اسلامی به عنوان کشوری دارای جوانانی نخبه و دینمدار، بهترین و مناسب ترین شرایط و موقعیت را برای رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی و بین‌المللی دارد و این توقع که ایران ۱۴۰۴ به تعبیر مقام معظم رهبری، با تکیه بر عزم، اراده و توان و دانش علمی جوانان مستعد به کشوری قدرتمند و توسعه یافته در تمامی ابعاد تبدیل شود دور از دسترس نیست. جوانان، در توسعه و پیشرفت کشور نقش اساسی و مهمی دارند.

صابر اکبرزاده از جمله جوانان پرتلاش و نخبه شهر سرخ رود می باشد که با اعتماد مردم این شهر به این جوان خوشنام می توانند باعث پیشرفت و اعتلای بیشتر شهر خود شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه