English

تنور فعالیت انتخاباتی ریاست جمهوری در مازندران روشن شد

تنور تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در مازندران با معرفی رئیس ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ،حضور محمد باقر قالیباف در مازندران روشن شد و قرار است با حضور سید مصطفی میرسلیم و شروع به کار ستاد انتخاباتی حسن روحانی گرم‌‌تر شود اما از فعالیت انتخاباتی سه کاندیدای دیگر در مازندران نیز خبری منتشر نشده است.

تنور فعالیت انتخاباتی ریاست جمهوری در مازندران روشن شد

به گزارش خبرگزاری موج، کلید تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در استان مازندران، با سفر دو هفته گذشته حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور فعلی به مازندران که رنگ و بوی تبلیغاتی داشت زده شد اما روز گذشته با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران در برنامه گرامیداشت شهدای مدافع حرم که ظاهرا قبل از اعلام کاندیداتوری‌اش برنامه‌ریزی شده بود، مازندران آغاز شده است.

قالیباف غیر از حضور در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم، دیدار با خانواده شهید بلباسی، دیدار با تعدادی از فعالان صنعتی در واحدهای تولیدی، گفت‌وگو با کشاورزان،دیدار با علما و نماینده ولی فقیه در استان مازندران را در برنامه کاری خویش قرار داد.

سید مصطفی میرسلیم دیگر کاندیدای ریاست جمهوری قرار است امروز در استان مازندران حضور پیدا کند و براساس برنامه اعلام شده فعالیت انتخاباتی‌اش در استان را از دانشگاه مازندران آغاز می‌کند و قرار است در برنامه میز انتخابات در دانشگاه مازندران سخنرانی کند.

معرفی رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان مازندران از دیگر وقایع انتخاباتی در استان روز گذشته بوده است.

فعالیت ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور فعلی هم قرار است که ساعت 17 امروز در مرکز استان مازندران کلید بخورد هر چند این ستاد در قالب برگزاری نشست‌های محفلی در ساری فعالیت دارد.

از حضور دیگر کاندیدای ریاست جمهوری در استان مازندران هم اطلاعی در اختیار قرار نگرفت ولی بازار داغ تبلیغات ریاست جمهوری در فضای مجازی با ایجاد کانال‌هایی تلگرامی و گروه‌ها به شدت داغ شده است و با توسعه فضای مجازی مردم بیشتر دوست دارند مسائل انتخاباتی را از طریق فضای مجازی پیگیری کنند.

تبلیغات غیررسمی شوراها که از مدت‌ها قبل در استان مازندران شروع شده بود و به صورت علنی در فضای مجازی مشغول یارگیری بودند در حال حاضر هم با وجود علنی شدن تبلیغات ریاست جمهوری شدت گرفته است.

برخی از ستادهای انتخابات شورای شهر به صورت زیرپوستی در حال فعالیت هستند و مکان‌های تجاری به محلی برای رایزنی انتخاباتی تبدیل شده است.

حضور در مراسم‌های مذهبی، برگزاری مراسم چندمین سالگرد فوت بستگان،تبلیغات چهره به چهره در سطح منازل را می‌توان از اقدامات کاندیدای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها عنوان کرد.

دغدغه‌های هیأت‌های اجرایی و نظارت‌ها هم در غالب خبر و پیام و نیز کانال‌های تلگرامی در فضای مجازی منتشر می‌شود، تهیه و توزیع لیست‌های انتخاباتی شورا از اقداماتی است که در سطح فضای مجازی دست به دست می‌شود.

بازار نقد و نظرهای انتخاباتی در سطح محافل رسمی و غیررسمی به شدت داغ است اما بیشترین دغدغه مردم این روزها مسائل اقتصادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه